Gå til innhold

Fikk skryt i dag.

Anbefalte innlegg

Etter å ha vurdert om jeg tør i mange måneder fikk jeg i går et spark i baken av ernæringsfysiologen jeg snakker med, og ble derfor med på svømmetrening gjennom frisklivssentralen i dag.

Jeg har bare gått en håndfull turer i løpet av de siste fem årene så det var en utfordring, men gøy.

Men det som var kjekt var at svømmelæreren stoppet meg og sa at hun så at jeg hadde svømt mye og at jeg hadde kjempefin teknikk.

Jeg er ikke vant med å få positive tilbakemeldinger på sport. Jeg har vært stor og treg hele mitt liv. Men svømming får jeg til.

Hun utfordret meg også til å ta svømmingen til et nytt nivå med å crawle. Ingen har noengang utfordret meg i sport. 

Så nå må jeg gjøre dette til en fast ukentlig aktivitet. Kan ikke la dette bli et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468528-fikk-skryt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hattifnattus skrev (6 timer siden):

Dette ble jeg ordentlig glad for å lese :) 

Stå på, nå som du har muligheten og ser at dette er noe du mestrer så blir det sikkert lettere å følge det opp også.

Så gøy at du ble glad. Det ble jeg også. Skal nok fortsette ja.

Vhanja skrev (6 timer siden):

For en utrolig kjekk tilbakemelding! Mestringsfølelse FTW! :D 

Måtte google FTW😂

Glitter skrev (5 timer siden):

Så flott med mestring! 

Ja, det vart veldig kjekt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468528-fikk-skryt-i-dag/#findComment-4113411
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...