Gå til innhold

Er kunnskapsnivået SÅ dårlig blant unge i dag, eller det det bare skolesystemet i USA som er ræva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De vanlige bortforklaringene. Her er en grundig undersøkelse:

https://www.goacta.org/wp-content/uploads/ee/download/ACTA-Civic-Survey-2019.pdf

Kom gjerne med andre tall hvis du har det.

Bevis at dette er vitenskapelig.

Selvfølgelig finnes det glimrende skoler i USA, hvis du har penger. Her snakker vi om snittet. Men fint for deg at du gjerne ville sendt barna dine på en public school i Bronx.

Jeg kunne godt ha sendt barna mine på public school i Bronx og andre steder.  Public schools er i mange tilfeller bedre enn privat skoler etter min oppfatning.

Stråmannsargumentasjon. Ingen her påstår at norsk skole er så fantastisk. Norsk skole er ganske så middelmådig.

Land som Japan, Sør-Korea, Finland, Frankrike og Singapore ligger langt foran både USA og Norge.

I hva da.  Pugging?  Hva har du som målestokk?

Jada, vi vet du har bodd i USA, det har du gjentatt til det kjedsommelige.

Det er faktisk ganske aktuelt i denne sammenhengen at jeg har høyere utdanning innenfor education fra New York.  Hvis du er lei av at jeg nevner det foreslår jeg at du hopper over innleggene mine og i hvert fall lar være å svare meg

Anonymkode: 6de57...4c3

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...