AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg vet ikke helt hvordan. Jeg prøvde å høre. Fikk beskjed at jeg måtte skrive at ting i journalen ikke stemmer. Det som står i journalen, stemte den gangen, så det blir liksom litt vanskelig å si at det ikke stemmer. Nå er det veldig få som vet om diagnosen. Jeg vet ikke om jeg bryr meg om det. Fastlegen snakker ikke om det i det hele tatt. Familien min snakker heller ikke om det. Det er de som vet om diagnosen. Anonymkode: 9b33c...2a6 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men jeg vet ikke helt hvordan. Jeg prøvde å høre. Fikk beskjed at jeg måtte skrive at ting i journalen ikke stemmer. Det som står i journalen, stemte den gangen, så det blir liksom litt vanskelig å si at det ikke stemmer. Nå er det veldig få som vet om diagnosen. Jeg vet ikke om jeg bryr meg om det. Fastlegen snakker ikke om det i det hele tatt. Familien min snakker heller ikke om det. Det er de som vet om diagnosen. Anonymkode: 9b33c...2a6 Jeg skjønner at du vil ha bort diagnosen, og ikke føler at det stemmer. Akkurat sånn følte jeg og. Det er folk som har klart å få vekk diagnosen. Jeg aner ikke hvordan man gjør det. Anonymkode: 9b33c...2a6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468671-vrangforestillinger/page/2/#findComment-4115254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner at du vil ha bort diagnosen, og ikke føler at det stemmer. Akkurat sånn følte jeg og. Det er folk som har klart å få vekk diagnosen. Jeg aner ikke hvordan man gjør det. Anonymkode: 9b33c...2a6 Nå svarte jeg på meg selv, det var feil. Jeg svarte på ts. Anonymkode: 9b33c...2a6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468671-vrangforestillinger/page/2/#findComment-4115255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.