Gå til innhold

innom en liten tur....


beib

Anbefalte innlegg

sitter her og gruer meg...skal bli operert på tirsdag...en enkel operasjon,men med full narkose,men jeg gruer meg..er redd pga noen tar kontrollen over meg og jeg kan ikke gjøre noe...er redd for at jeg ikke våkner opp av narkosen.slik var det sist også...rart egentlig for jeg maser jo hele tiden om og få dø....gruer meg til de triller meg inn i salen og tar på meg masken og når jeg våkner igjen med en slange i halsen og ikke får puste ...og det verste er at det er på gyn avd!!!!! og hva ska jeg si om armen min som ser ut som ett kjøttstykke??? drakk meg full i går og mistet kontrollen og da var det påan igjen med selvskadingen....hadde jeg bare latt være... og i dag kom tlf om at jeg skal under kniven på tirsdag....herrrrrregud.

kan nok heller ikke skylde på katten denne gangen heller...

ellers??? så går det som vanlig her...fått ny katt igjen så nå har jeg 4 katter...

har ikke hørt noe fra politiet eller fra advokaten ang sakene mine..det er jævlig og gå her og vente....og på mandag begynner samboeren på jobb igjen etter og ha vært hjemme med meg siden jeg kom ut fra psyk...hilser alle kjente og ukjente.

klem fra beib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er heldig som har en å støtte deg til...

Ønsker deg lykke til!

Varme klemmer fra

takk,ja det er godt og ha noen og støtte seg til,men jeg har lett for og ikke ta i mot hjelpen og støtten...er ikke noe godt og snakke om det...

klem fra beib..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Beib,

*sender deg masse støtte; særlig til tirsdag*

Tenker på deg!

*klem*

takk kjære sør....kan du sende meg en mail? har du den nye epost adr min? den står på hjemmesiden min...klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk kjære sør....kan du sende meg en mail? har du den nye epost adr min? den står på hjemmesiden min...klem

Hei Beib,

Jeg har ikke epost på denne datamaskinen, men jeg skal forsøke imorgen.

*sender masse styrke til deg*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest damen

Ta det som et tegn på at du egentlig ønsker å leve.

Håper du lærer deg til å ta imot den hjelpen som tilbys og at du tar vare på deg selv og kjæresten din. Det er fint å ha noen å støtte seg til, for dere begge. Det blir umulig og vondt å leve i forhold hvor den ene parten bare gir uten å få. Det har vel misbrukte smertelig fått erfare. Så ta vare på hverandre.

Skal man få et godt liv, må man stadig være villig til å snu på ting, prøve å tenke nytt og se ting fra flere vinkler. Det kan være forferdelig tøfft, det vet jeg smertelig godt, men det er det som må til sammen med bearbeiding av traumene. Det nytter ikke å tviholde i offerrollen selv om det kan synes tryggest. Det kommer ikke noe godt ut av det.

Hold deg fast! Det er nå du har livet og kan gjøre det beste ut av det :)) Ting tar tid, men litt framover er bedre enn ingenting. De værste øyeblikkene var da overgrepa virkelig skjedde.

Kanskje høres jeg eplekjekk ut....men hvordan kan noen bare avvfeie med det når de ikke vet hva jeg har vært igjennom?

Du er sterk fordi du har overlevd fram til nå. Ikke la det være forgjeves - ikke la det gå tapt. Du har alt å vinne hvis du er på bunnen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beib.

Sender deg en god klem som blir der så lenge du vil ha den der.

*klem*

Susi18

takk for klemmen ,skal ta godt vare på den.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

Sender deg en god varm klem jeg beib, og mange gode vibber, tanker og også styrke til tirsdag...

*varme gode klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bernt

Hvorfor kaller du deg beib når du har blitt utsatt for overgrep, hvorfor ikke dronning, eller noe annet som er sterkere, jeg ser også at det er en som kaller seg for dukkelise på dette forumet. Hvorfor velger dere nick som ikke akkurat er så "respektorienterte"?

Det er ikke for å kritisere jeg sier dette, men kanskje det er en av grunnene til at man lettere blir utsatt for "slemme mennesker" gang på gang, fordi man setter seg selv lavt, det er lett å bytte til et sterkere nick selv om man føler seg liten og svak, det setter deg mer i respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en god varm klem jeg beib, og mange gode vibber, tanker og også styrke til tirsdag...

*varme gode klemmer*

kansje fordi jeg ikke fant noen andre ledige nick...og nå kjenner andre meg som beib her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god varm klem jeg beib, og mange gode vibber, tanker og også styrke til tirsdag...

*varme gode klemmer*

takk skal du ha....uff jeg gruer meg....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...