Gå til innhold

Har hatt 3 mnd behandling på Dps, men nå… har jeg mot statistikken begynt å miste motivasjon!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er min første behandling poliklinisk. Jeg får hjelp til depresjon som jeg er blitt bedre av, og vi har begynt å gå over på traumer. Og her stopper det for min del. Jeg dukket ikke opp på siste time, ble bedt om og ta kontakt. Glemte det og fikk ny melding om ny time. Jeg er kjent for og prokrastinere ting jeg gruer meg for. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje jeg bare skal si takk for meg og gi plassen til noen andre. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7f4b8...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er min første behandling poliklinisk. Jeg får hjelp til depresjon som jeg er blitt bedre av, og vi har begynt å gå over på traumer. Og her stopper det for min del. Jeg dukket ikke opp på siste time, ble bedt om og ta kontakt. Glemte det og fikk ny melding om ny time. Jeg er kjent for og prokrastinere ting jeg gruer meg for. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje jeg bare skal si takk for meg og gi plassen til noen andre. Hva tenker dere?

Anonymkode: 7f4b8...a82

Du må velge da - enten stå i ubehag en tid og bli bedre på sikt ved å ta imot behandlingen du er så heldig å få, eller drite i det og fortsette å ha det vondt? Valget er jo ditt, det er vel ingen tvang. For å si det kort og brutalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (10 minutter siden):

Du må velge da - enten stå i ubehag en tid og bli bedre på sikt ved å ta imot behandlingen du er så heldig å få, eller drite i det og fortsette å ha det vondt? Valget er jo ditt, det er vel ingen tvang. For å si det kort og brutalt.

Er jeg heldig? Hvorfor er jeg heldig? 

Anonymkode: 7f4b8...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Du må velge da - enten stå i ubehag en tid og bli bedre på sikt ved å ta imot behandlingen du er så heldig å få, eller drite i det og fortsette å ha det vondt? Valget er jo ditt, det er vel ingen tvang. For å si det kort og brutalt.

Nei det er ikke tvang, heldigvis. Det har jeg erfart en gang for livet og skal aldri noen sinne bli så syk igjen at jeg havner på tvang. Det tror jeg ikke vil skje heller nå som jeg har fått en depresjonsdiagnose.

Anonymkode: 7f4b8...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er jeg heldig? Hvorfor er jeg heldig? 

Anonymkode: 7f4b8...a82

Det er lange ventelister på behandling i psykiatrien så jeg synes du er heldig som nå har blitt tilbudt behandling og synes derfor at du selvfølgelig skal ta i mot den og gjøre det du kan for å bli bedre.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei det er ikke tvang, heldigvis. Det har jeg erfart en gang for livet og skal aldri noen sinne bli så syk igjen at jeg havner på tvang. Det tror jeg ikke vil skje heller nå som jeg har fått en depresjonsdiagnose.

Anonymkode: 7f4b8...a82

Da antar jeg du får medisiner mot depresjon og at de virker godt på deg og ingenting er bedre enn det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Det er lange ventelister på behandling i psykiatrien så jeg synes du er heldig som nå har blitt tilbudt behandling og synes derfor at du selvfølgelig skal ta i mot den og gjøre det du kan for å bli bedre.

Da antar jeg du får medisiner mot depresjon og at de virker godt på deg og ingenting er bedre enn det. :)

Ja eller jeg kom hanske fort inn etter jeg havnet på sykehus før sommeren, skulle sikkert kommet til mye før der også så jeg merket ikke hvordan det var å stå i kø. Ikke vært i psykiatrien før jeg havnet på sykehus. 

 

Anonymkode: 7f4b8...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...