Gå til innhold

Hva har du på deg, og hva ser du ute?

Anbefalte innlegg

Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Ullsokker, joggebukse og hettegenser. Sitter inne, har fyr i peisen, ledkubbelys, tv og dempet belysning. Ute har solen gått ned men det er fortsatt akkurat lyst nok til at jeg kan se hele veien ned til havet flere kilometer borte.

Høres nydelig ut!

Fortsetter under...

hattifnattus skrev (8 timer siden):

Har på meg ullstrømpebukse og en kjole nå. Sitter ved stuebordet mitt og får forhåpentligvis besøk idag av en venn jeg ikke har sett på mange år. Utenfor skinner sola og vinden røsker lett i bladene. Eplene som tidligere hang på trærne har ramlet ned og blitt lunsj for rådyrene. :) 

Jeg har tviholdt på sommeren med å bruke sandaler og oppbretta bukser helt til i forrige uke, så nå holder jeg på å venne meg til sko og sokker og lange bukser. Gleder meg til etterhvert å finne frem ullstrømpebukse og vinterkjole!

Stikkelsbær skrev (7 timer siden):

Sitter på kontor med jeans og skjorte, pyntet med rosa sløyfe.

Utendørs blåser det kraftig. Gikk en 2 km tur i lunsjpausa, og fikk litt av frisk hårfrisyre i vinden 😄

Så deilig å gå tur i lunsjpausen! Det gjør jeg aldri....

Fru2020 skrev (4 timer siden):

Jeg har på meg fullt sykehusantrekk. Til og med de lekre underbuksene.

Jeg ser bare en glipe ut fordi jeg sitter på et rom på akuttmottaket. Ut den glippen ser jeg fin murstein og en grå himmel. 

Ble nettopp fraktet mellom somatisk og psykiatrisk sykehus og da må man gå ute et stykke. Da var det opphold og rundt 12 grader. Store sølepytter så det har nok regnet i dag.

God bedring!

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg har tviholdt på sommeren med å bruke sandaler og oppbretta bukser helt til i forrige uke, så nå holder jeg på å venne meg til sko og sokker og lange bukser. Gleder meg til etterhvert å finne frem ullstrømpebukse og vinterkjole!

Her i Oslo har det blitt kjøligere i det siste, så de mer tynne klærne måtte byttes ut med ullutgavene. :) Jeg var ikke så blid over å måtte pakke bort sommeren, men jeg vet at jeg skal få gå den i møte igjen til neste år ;)

Kayia skrev (4 timer siden):

En liten (snikskryt)oppdatering av status: Sitter ennå bak skjermen men ser ikke lenger like mye på havet. Ser på at kjæresten fileterer en fersk torsk som straks skal paneres :) Bortekontor altså, det finnes ikke bedre :D 

Ååååå, høres bare helt nydelig ut!

Annonse

Nicklusheletida
Ekstra skrev (44 minutter siden):

Har nylig dusjet etter trening og har inntatt sofaen i kosedress 😃. Ute er det mørkt.

Og jeg skal gå i dusjen nå etter trening 😀 Deilig å starte uka med god samvittighet :)

ISW skrev (4 timer siden):

Har på joggebukse og en cardigan. Og armen i fatle. Delvis sykmeldt, har jobbet 4 timer hjemmefra og har akkurat greid å rydde litt hjemme og sette på en oppvaskmaskin. 

Ute er det grått og regn. 

God bedring! 4 timers jobbing på pc med det hodet ditt er altfor mye!

Strengepåskelilje.

Går stort sett i tettsittende jeans, det hadde jeg også på meg, fin lyseblå bluse, og så utover et nydelig landskap. Liker og pynte meg. Har et par joggebukser men de bruker jeg kun om jeg er syk, og sengeliggende. 

Anonymkode: cd805...168

Nicklusheletida
ISW skrev (4 timer siden):

Har på joggebukse og en cardigan. Og armen i fatle. Delvis sykmeldt, har jobbet 4 timer hjemmefra og har akkurat greid å rydde litt hjemme og sette på en oppvaskmaskin. 

Ute er det grått og regn. 

God bedring :)

Knebukser og T-shirt.  Men jeg er i varmere strøk.  Akkurat nå har jeg kommet hjem og plutselig er det full storm ute.  Lyner over hele himmelen uten opphold, tordner, blåser og regner i strie strømmer.  Det er høst 😀.  Mannen er ute så håper han kommer seg hjem før gatene blir til elver.

påskelilje skrev (10 timer siden):

Det går litt seint på en mandag etter en ørliten høstferie, så jeg er litt ukonsentrert her jeg sitter på jobb.

Hva har du på deg der du er nå (ute eller inne) og hva ser du utenfor vinduet ditt (eller rundt deg, hvis du er ute)?

Jeg har på meg arbeidsbukse, vernestøvler og tynn genser. Sitter med kontorarbeid akkurat nå, men innimellom er jeg litt i "felten" også. Utenfor her ser jeg store maskiner og litt folk. Det pøsregner, er vel ca 10-12 grader, tenker jeg. Godt og varmt her inne.

Situasjonsrapport fra meg 😄 

Treningstights og -skjorte. Bare fordi det er behagelig. Ute er det mørkt, parkeringsplass, biler, garasjer..

Anonymkode: 580a4...088

Annonse

Kayia skrev (På 10.10.2022 den 13.40):

Har på meg jeans, sort polo og raggsokker. Har bortekontor på hytta, og sitter og ser minst like mye på havet (fjorden) som på skjermen. Oppholds her, vakkert.

Trodde egentlig jeg visste hva du jobbet med, men tror jeg har gjettet feil når jeg ser ta du har på deg vernesko også inne :)  

Hvor lenge har dere hatt hytta, forresten? Jeg synes ikke det er så lenge siden du skrev at du drømte om hytte.

Grendel skrev (7 timer siden):

Hvor lenge har dere hatt hytta, forresten? Jeg synes ikke det er så lenge siden du skrev at du drømte om hytte.

Nei det må være noen andre? Vi har «alltid» hatt den, det er en faniliehytte, og jeg har eid den sammen med et søsken i snart 30 år. Vi har imidlertid brukt den mye mer etter at vi pusset opp for et par års tid siden.

Kan det være at jeg har sagt at jeg kunne tenkt meg en hytte i Åfjorden om jeg vant i Lotto kanskje? Det ér nemlig en drøm jeg har 😊

Grendel skrev (7 timer siden):

Kayia skrev (Akkurat nå):

Nei det må være noen andre? Vi har «alltid» hatt den, det er en faniliehytte, og jeg har eid den sammen med et søsken i snart 30 år. Vi har imidlertid brukt den mye mer etter at vi pusset opp for et par års tid siden.

Kan det være at jeg har sagt at jeg kunne tenkt meg en hytte i Åfjorden om jeg vant i Lotto kanskje? Det ér nemlig en drøm jeg har 😊

@Grendel blander nok med @Nicklusheletida :) 

Kayia skrev (24 minutter siden):

Ja, jeg tror faktisk det var en tråd av typen "hva ville du gjort hvis du vant 10 mill".

Det er nok sånn det henger sammen🙂

Lillemus skrev (24 minutter siden):

@Grendel blander nok med @Nicklusheletida :) 

Nei, jeg har fått med meg st  @Nicklusheletida har fått seg hytte.

Det var @Kayia som en gang skrev noe i retning av at hun ønsket seg hytte ved sjøen:

Grendel skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg tror faktisk det var en tråd av typen "hva ville du gjort hvis du vant 10 mill".

Det er nok sånn det henger sammen🙂

Høres sannsynlig ut 😊 Tror ny leilighet til mamma stod på den listen også, men den saken ordnet hun opp i helt selv. Lista må nok oppdateres 😂

Endret av Kayia
Grendel skrev (18 minutter siden):

Nei, jeg har fått med meg st  @Nicklusheletida har fått seg hytte.

Det var @Kayia som en gang skrev noe i retning av at hun ønsket seg hytte ved sjøen:

Se der ja! Lista står ved lag den. Mamma hadde allerede tatt saken i egne hender i 2020, og jeg drømte om hytta i Åfjorden. Det gjør jeg forsåvidt ennå, selv om hytta jeg har ligger et steinkast fra vannet 😂

Ville ellers gjort som jeg sa i 2020, vurdert å avslutte fastjobben rett etter fylte 60, og heller tatt på meg mindre utviklingsoppdrag (og evt styreverv). Og så ville jeg kjøpt en seilbåt på sikt. 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...