Grendel Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Kayia skrev (14 timer siden): Se der ja! Lista står ved lag den. Mamma hadde allerede tatt saken i egne hender i 2020, og jeg drømte om hytta i Åfjorden. Det gjør jeg forsåvidt ennå, selv om hytta jeg har ligger et steinkast fra vannet 😂 Ville ellers gjort som jeg sa i 2020, vurdert å avslutte fastjobben rett etter fylte 60, og heller tatt på meg mindre utviklingsoppdrag (og evt styreverv). Og så ville jeg kjøpt en seilbåt på sikt. Jeg må lage en ny liste. Den vil ikke inneholde flere ting å vedlikeholde 🙂 Det store problemet mitt er at jeg blir fornøyd etter hvert og ikke helt vet hva jeg skal drømme om. (Snakk om luksusproblem.). Barna klarer seg høvelig bra. Nok ting. Bra samliv. Trives kjempegodt på jobb. Jeg er fortsatt entusiastisk, men det er mindre drømmer. Gjennomføre jobb-prosjekt bra, selvfølgelig. Ta bilde av en ugle eller lære å filetere torsk uten å lage fiskefarse (sånn som mannen din tydeligvis mestrer). 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468967-hva-har-du-p%C3%A5-deg-og-hva-ser-du-ute/page/3/#findComment-4117960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.