Gå til innhold

Hva blir gjerne liggende igjen i twist-posen?

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (3 timer siden):

De som definitivt ikke spises er fransk nougat, nougat crisp, den der harde karamellen og så er det vel en med noe kaffegreier? 

De første jeg tar er banan, aprikos, marsipan, lakris og kokos. 😁 Eller jeg gjorde det tidligere, nå spiser stort sett ikke sjokolade og kunne delt en twistpose med hvem som helst. 😊

Vet hvem jeg IKKE burde dele Twistpose med iallfall! 😅😅 Banan, kokos, marsipan og lakris er favorittene her også, og det var også aprikos mens den fortsatt fantes. 

Den franske er absolutt bånn i bøtta. Hakket verre var den med helnøtt inni, men den er også kanskje borte? 

Uansett blir Twistposen alltids tømt. Jeg spiser aldri twist alene, og andre folk liker det jeg ikke liker. 

Fortsetter under...

Vi kjøper aldri twist, men svigermor har det ofte, og jeg smaker det jo også rundtforbi. I dag var vi på bilmesse, og sa tok jeg en banan og en lakris 😊 Favorittene er fransk nougat, den lilla karamellen, daim, japp. Kokos, marsipan og den med hel nøtt liker jeg minst.

Ingen twist blir kastet i alle fall. T.o.m. kokos kan bli spist hvis det ikke er noen alternativer 😄

påskelilje skrev (1 time siden):

Vi kjøper aldri twist, men svigermor har det ofte, og jeg smaker det jo også rundtforbi. I dag var vi på bilmesse, og sa tok jeg en banan og en lakris 😊 Favorittene er fransk nougat, den lilla karamellen, daim, japp. Kokos, marsipan og den med hel nøtt liker jeg minst.

Ingen twist blir kastet i alle fall. T.o.m. kokos kan bli spist hvis det ikke er noen alternativer 😄

Jeg kunne delt en Twistpose med deg altså 🤣

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...