Gå til innhold

Lyrica - kan jeg bli høy 🤯


Dorthe

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste mnd brukt 2x75mg Lyrica om dagen for nervesmerter.  De funker, noe som er en lettelse etterlat jeg måtte slutte med forrige medikament.  Men de to siste ukene har jeg hatt utrolig energi til å være meg.  Jeg våkner tidlig og holder det gående hele dagen og gjerne kvelden også og har ikke tid til å være hjemme.  Mannen er sjokkert 😉og sier jeg er et nytt menneske.  

Jeg føler meg faktisk litt høy.  Kan det være en bivirkning av Lyrica?  Vil bare tilføye at jeg ikke har drukket alkohol de siste årene og at jeg sover 8 til 9 timer om natta.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dorthe skrev (24 minutter siden):

Jeg har de siste mnd brukt 2x75mg Lyrica om dagen for nervesmerter.  De funker, noe som er en lettelse etterlat jeg måtte slutte med forrige medikament.  Men de to siste ukene har jeg hatt utrolig energi til å være meg.  Jeg våkner tidlig og holder det gående hele dagen og gjerne kvelden også og har ikke tid til å være hjemme.  Mannen er sjokkert 😉og sier jeg er et nytt menneske.  

Jeg føler meg faktisk litt høy.  Kan det være en bivirkning av Lyrica?  Vil bare tilføye at jeg ikke har drukket alkohol de siste årene og at jeg sover 8 til 9 timer om natta.

Høres litt ut som meg på Lyrica😅Kanskje du skal trappe litt ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (10 minutter siden):

Høres litt ut som meg på Lyrica😅Kanskje du skal trappe litt ned. 

Jeg hadde tenkt jeg skulle spørre fastlegen å øke litt.  Jeg skal hjem til torsdag, jeg får ta det opp med ham.  Eller kanskje jeg ikke skal.  Akkurat nå går jeg på spanske kapsler, jeg tror ikke jeg ble slik av de norske.  Det er ikke ubehagelig, bare litt uvant. Men greit å vite at andre kan bli litt slik av Lyrica også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde tenkt jeg skulle spørre fastlegen å øke litt.  Jeg skal hjem til torsdag, jeg får ta det opp med ham.  Eller kanskje jeg ikke skal.  Akkurat nå går jeg på spanske kapsler, jeg tror ikke jeg ble slik av de norske.  Det er ikke ubehagelig, bare litt uvant. Men greit å vite at andre kan bli litt slik av Lyrica også.

De finnes også i 25 mg. Kanskje du skal prøve 2 x 50. Jeg tok dem for angst og ikke nervesmerter, da. Skal være mindre avhengighetsskapende en benzo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for lite, jeg har fremdeles en del vondt på 75mgx2.  Hadde håpet jeg kunne tatt 100mgx2 eller 75mgx3.  Jeg tar det med fastlegen.  Jeg kan øke opp til 350mg om dagen, det har jeg fått vedtak på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...