Gå til innhold

Veggdyr eller eksem?


ung30

Anbefalte innlegg

vanskleig å stille diagnose over nett, men når jeg våkner så har jeg noe som ser ut som bitt og klør i panna. Klør også litt i hodebunnen.

Er kun i pannen jeg har dette som ser ut bitt, så rart om det er veggdyr eller midd.

Ser heller ikke spor etter insekt i madrass eller pute. kan det være jeg bytter putetrekk for sjeldent eller er det eksem

Har hatt dette veldig lenge så ikke noe som dukket opp nå. Først nå når jeg leste om veggdyr jeg tenkte på det.

20221022_120544.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ung30 skrev (3 minutter siden):

Er ikke den enda mer fremtredende? jeg synes ikke det ligner når jeg sjekker google.

Du ha blitt bitt av midd som man har i sengen… 

Anonymkode: 562a6...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ung30 skrev (9 minutter siden):

Er ikke den enda mer fremtredende? jeg synes ikke det ligner når jeg sjekker google.

Mine begynte gjerne sånn, som veldig små, lyse rødrosa flekker før de ble større og etterhvert begynte å bli skjellete.

Jeg skal såklart ikke si for sikkert, det kan være tusen andre ting også så dra til legen :) 

Anonymkode: 5914e...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutes ago, AnonymBruker said:

Du ha blitt bitt av midd som man har i sengen… 

Anonymkode: 562a6...615

Burde ikke det da vært sånn andre steder på kroppen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler en tur til legen, så kan hen finne ut hvor vidt dette er fra skadedyr eller om det er en tilstand som kan behandles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...