Gå til innhold

Når er man syk nok til å være hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har ikke feber men absolutt ikke frisk. 

Anonymkode: bd550...67e

Jeg får innimellom det legen min kaller "Influensa uten feber" hvor jeg er skikkelig kropps-klein, slapp og kraftløs, hodepine og alt, men ingen feber. Er ikke i stand til å gå på jobb da. Det er ikke kun om man har feber eller ikke som avgjør om man er så syk at man kan være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Jeg får innimellom det legen min kaller "Influensa uten feber" hvor jeg er skikkelig kropps-klein, slapp og kraftløs, hodepine og alt, men ingen feber. Er ikke i stand til å gå på jobb da. Det er ikke kun om man har feber eller ikke som avgjør om man er så syk at man kan være hjemme.

Jeg har alt det men feberen mangler. Vond hals hodepine trøtthet tett og rennene nese fryser 

Anonymkode: bd550...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har alt det men feberen mangler. Vond hals hodepine trøtthet tett og rennene nese fryser 

Anonymkode: bd550...67e

Men det sitter langt inn å være hjemme da jeg har en viktig dag med fremlegg! 

Anonymkode: bd550...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det sitter langt inn å være hjemme da jeg har en viktig dag med fremlegg! 

Anonymkode: bd550...67e

Stapp i deg paracet og ta nesespray før du skal ha fremlegget og dra hjem og finn dyna etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Stapp i deg paracet og ta nesespray før du skal ha fremlegget og dra hjem og finn dyna etterpå?

Ja 

Anonymkode: bd550...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke feber men absolutt ikke frisk. 

Anonymkode: bd550...67e

Ja, det er spørsmålet. 

Jeg gikk på jobben for noen dager siden med sterk forkjølelse. Jeg har litt problemer å sette grenser ovenfor dette med sykdom. Endte med at jeg fikk feber på jobben og klarte ikke å fungere. Bare holdt ut og ventet på at tiden skulle gå. De manglet vikar. Beste er å tenke på seg selv og si seg syk om man ikke føler seg bra nok til å gå på jobben. 

Anonymkode: d4978...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, det er spørsmålet. 

Jeg gikk på jobben for noen dager siden med sterk forkjølelse. Jeg har litt problemer å sette grenser ovenfor dette med sykdom. Endte med at jeg fikk feber på jobben og klarte ikke å fungere. Bare holdt ut og ventet på at tiden skulle gå. De manglet vikar. Beste er å tenke på seg selv og si seg syk om man ikke føler seg bra nok til å gå på jobben. 

Anonymkode: d4978...016

Ja… jeg har ikke så lyst å gå ut Idag men presset av at jeg burde er der helt klart. Bare det at jeg er rimelig sikker på at dette er smittsomt, vet ikke om det er covid eller bare virus. Målte 39 nå så da får jeg bli hjemme med god samvittighet 

Anonymkode: bd550...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...