Gå til innhold

De som spiser kaviar makrell i tomat og fisk i saus på boks …

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er en egen folkegruppe for seg selv. Kan ikke forstå hvordan noen kan like det…. 

Anonymkode: 21149...f64

Makrell i tomat spiser jeg, men kun den fra Stabburet, det er nesten bare den som er god. :) Annen fisk i boks spiser jeg ikke, makrell i tomat er den eneste kalde fisken jeg spiser, ellers liker jeg ikke kald fisk.

snusmumeriken96
Lillemus skrev (23 minutter siden):

Makrell i tomat spiser jeg, men kun den fra Stabburet, det er nesten bare den som er god. :) Annen fisk i boks spiser jeg ikke, makrell i tomat er den eneste kalde fisken jeg spiser, ellers liker jeg ikke kald fisk.

Samma her. bruker du å varme den opp også , og å spise den fra boksen?

Kaviar (Mills, såklart) er favorittpålegget! Makrell i tomat er også godt, og i likhet med  Lillemus er det kun Stabburet som gjelder. Det har også kommet noen glass fra Mills med smørbart fiskepålegg som er godt. Tunfisk på boks er også snadder. 

snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Samma her. bruker du å varme den opp også , og å spise den fra boksen?

Jeg har den helst på knekkebrød med masse smør under. :) Men jeg har også varmet opp og spist den med agurk og tomat til.

Mannen har jobbet på sjøen og forteller at spesielt de fra Filippinene var gale etter makrell i tomat, de varmet den og spiste den med ris til.

morsan skrev (2 minutter siden):

Kaviar (Mills, såklart) er favorittpålegget! Makrell i tomat er også godt, og i likhet med  Lillemus er det kun Stabburet som gjelder. Det har også kommet noen glass fra Mills med smørbart fiskepålegg som er godt. Tunfisk på boks er også snadder. 

Jeg spiser også mye kaviar, men jeg liker Extra sin og Rema sin best, synes faktisk ikke Mills sin er så god, dessuten er den omtrent dobbelt så dyr. Spiser mye knekkebrød / proteinbrød med smør, kaviar og hvitost og kokte egg med kaviar og smør på. Nammis!

Annonse

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Mannen har jobbet på sjøen og forteller at spesielt de fra Filippinene var gale etter makrell i tomat, de varmet den og spiste den med ris til.

Akkurat det samme gjorde en afrikansk dame som var naboen min i studentbyen. 😅

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jo, skjønner det, var kanskje ikke noe kul mat tidligere, men det er det beste jeg veit om hverftall, hehe.

Min oldemor brukte å kalle makrell for ..skittfiske...det var vel av en grunn.

Annonse

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Jo, skjønner det, var kanskje ikke noe kul mat tidligere, men det er det beste jeg veit om hverftall, hehe.

Var vel mest pga utseende på innholdet i boksen. 

Anonymkode: 3f844...ec9

Lillemus skrev (57 minutter siden):

Jeg spiser også makrell i tomat fra Stabburet, men spiser også tunfisk med basilikum fra King Oscar. Den spiser jeg i salat og er kjempe godt (synes iallefall jeg) Spiser også røkelaks da, men den er jo ikke på boks.

emilie321 skrev (4 minutter siden):

Jeg spiser også makrell i tomat fra Stabburet, men spiser også tunfisk med basilikum fra King Oscar. Den spiser jeg i salat og er kjempe godt (synes iallefall jeg) Spiser også røkelaks da, men den er jo ikke på boks.

Tunfisk har jeg prøvd noen ganger, men kommer ingen vei med det. Det er en av veldig få ting jeg rett og slett ikke klarer å spise.

Nicklusheletida
Dorthe skrev (7 minutter siden):

Jeg er veldig glad i kaviar og sursild.  Og liker også røkt sild.  Mat bør smake litt 😄

Ja, all slags sild er godt. Før i tiden lagde jeg tomatsild, sennepssild, rømmesild og rødbetesild til jul. Men min nåværende samboer liker det ikke, så jeg gidder ikke å lage bare til meg selv. Kjøper heller et ferdig glass på butikken. Litt synd egentlig. 

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Ja, all slags sild er godt. Før i tiden lagde jeg tomatsild, sennepssild, rømmesild og rødbetesild til jul. Men min nåværende samboer liker det ikke, så jeg gidder ikke å lage bare til meg selv. Kjøper heller et ferdig glass på butikken. Litt synd egentlig. 

Jeg må innrømme at jeg aldri har laget selv.  Men mannen er så glad i det at før jeg har tenkt tanken på spise det så er glasset tomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...