Gå til innhold

15 ubesvarte anrop 20 uleste meldinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har så mange ubesvarte anrop og meldinger er det enten en person med veldig dårlig sosial kompetanse eller så har du sykt mange venner. Kanskje fortelle de at du ikke ønsker venner hvis det er du du ikke vil? 

Anonymkode: 0f1a6...7fb

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette er siden i går og er fra familie og venner som ikke respekterer meg. Som krever kontakt. 

Anonymkode: d7cf4...c2d

Men har du sagt ifra at du vil være litt for deg selv nå da? Jeg synes du må si ifra på en eller annen måte om at du ikke ønsker å bli kontaktet pr nå. Hvis ikke synes jeg du er uansvarlig siden det kan skape bekymringer. Folk må jo få vite at du er ok. 

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke sagt noe annet en at jeg ikke er tilgjengelig før neste uke.

Har de grunn til å være bekymret, fra deres synspunkt?

Hvis et familiemedlem jeg ikke hadde noen bekyrminger for, som ikke hadde noen store fysiske eller psykologiske lidelser, sa til meg at de var opptatt og ikke tilgjengelige før neste uke så hadde jeg ikke brydd meg.

Men utfra hvor lite informasjon du gir, at vi må dra det ut av deg en liten setning om gangen, og den mengde meldinger og telefoner de har gitt deg, så mistenker jeg at de er bekymret. Og at de, fra deres ståsted, har grunn for det.

Anonymkode: 8dc5d...832

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har de grunn til å være bekymret, fra deres synspunkt?

Hvis et familiemedlem jeg ikke hadde noen bekyrminger for, som ikke hadde noen store fysiske eller psykologiske lidelser, sa til meg at de var opptatt og ikke tilgjengelige før neste uke så hadde jeg ikke brydd meg.

Men utfra hvor lite informasjon du gir, at vi må dra det ut av deg en liten setning om gangen, og den mengde meldinger og telefoner de har gitt deg, så mistenker jeg at de er bekymret. Og at de, fra deres ståsted, har grunn for det.

De er mulig det…! Alle har noe ikke alt en vil dele med alle. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er mulig det…! Alle har noe ikke alt en vil dele med alle. 

Det blir uansett vanskelig for oss å si noe særlig mer når du ikke deler mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...