Gå til innhold

Hvor lenge er det ‘’lov’’ å stenge verden ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk @Eva Sofie kanskje jeg en gang blir et like bra menneske som deg men jeg er ikke det….😓 svarte kort på en sms. Du vet hvem jeg er. 

Anonymkode: 1466b...797

I know. Og vet du - du er et godt (nok) menneske. Fortsett å være den beste utgaven av deg selv.  Og ikke still for høye krav til deg selv som er uoppnåelige. Det er bare demotiverende. Den smellen går jeg på støtt... 🤗

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva mener dere? Har man plikt å svare ringe tilbake eller gi en lyd? Varigheten har vært siden fredag. 

Tilbake til hvem? Om det ikke er en plikt, så er det vel bra folkeskikk å gjøre det. 

Anonymkode: 11142...87c

Eva Sofie skrev (1 time siden):

I know. Og vet du - du er et godt (nok) menneske. Fortsett å være den beste utgaven av deg selv.  Og ikke still for høye krav til deg selv som er uoppnåelige. Det er bare demotiverende. Den smellen går jeg på støtt... 🤗

❤️❤️

AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 14.30):

Jeg sa vi skulle snakkes til uken så sa jeg at jeg var sliten mentalt. Har gått i lockdown 100% fra omverden. Tanken om å gi en lyd sitter langt inne… har ikke sagt annet enn det. Sender jeg en melding kommer det 5 tilbake. Orker ikke tanken på å være sosial eller å fam.besøk å spise en middag jeg aldri hadde laget selv. 

Bare å være ærlig og si du er litt sliten for tiden og at du derfor kanskje ikke svarer så fort på meldinger/telefon. Forsikre de om at det ikke har noe med de andre å gjøre, men at du er trett. Men hvis man gjør de andre usikker på om du er sur7ikke sur på de så er ikke det pent. 

Anonymkode: 7fb4e...8bd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...