Gå til innhold

Hvorfor stiller ikke foreldre som kausjonist for 2 millioner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (Akkurat nå):

Si fra når du har kjøpt deg leilighet da :D Etter som du er så heldig å ha funnet en bank som gir rentefritt lån har du jo råd til å låne 2 millioner uten kausjonist med de 5000 du kan betale pr mnd :D

Vil ha en midt i sentrum der det skjer. Jeg har ikke funnet banken da jeg må ha hjelp av kausjonist. Jeg synes selv ordning med kausjonist betaler rentene så kan jeg klare avdragene tror jeg. (Det er ikke noe og le av)! 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil ha en midt i sentrum der det skjer. Jeg har ikke funnet banken da jeg må ha hjelp av kausjonist. Jeg synes selv ordning med kausjonist betaler rentene så kan jeg klare avdragene tror jeg. (Det er ikke noe og le av)! 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Du bør google "kausjonist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Du bør google "kausjonist".

-En kausjonist er en person (som regel foreldre) som gir en garanti til banken om å betale lånet ditt hvis du selv ikke klarer det- det er jo dette jeg har sagt HELE VEIEN 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og etterpå kan du google "troll".

Anonymkode: 804cf...721

Er ikke troll! Nå er det nok påstander 721! Skam deg. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden grenser til en komedie og hadde kanskje passet bedre på humorforumet. Godt jeg ikke ikke er admin.

Endret av Ikkeanonymnok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

-En kausjonist er en person (som regel foreldre) som gir en garanti til banken om å betale lånet ditt hvis du selv ikke klarer det- det er jo dette jeg har sagt HELE VEIEN 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Men disse tar da også over boligen sammen med lånet ditt. Eller mest trolig blir boligen tvangssolgt også sitter kausjonisten igjen med resten av lånet om det er høyere enn salgsverdi av boligen.

Anonymkode: 3293c...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Da har du ikke lett godt nok. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Du troller på lavt nivå nå.

Anonymkode: dd3e5...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men disse tar da også over boligen sammen med lånet ditt. Eller mest trolig blir boligen tvangssolgt også sitter kausjonisten igjen med resten av lånet om det er høyere enn salgsverdi av boligen.

Anonymkode: 3293c...21a

Det trenger ikke være så komplisert. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vil ha en midt i sentrum der det skjer. Jeg har ikke funnet banken da jeg må ha hjelp av kausjonist. Jeg synes selv ordning med kausjonist betaler rentene så kan jeg klare avdragene tror jeg. (Det er ikke noe og le av)! 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Har ikke foreldrene dine nektet å betale for deg?  Du oppfattet nok ikke spydigheten før da jeg skrev at du forhåpentligvis ikke studerer økonomi, eller kanskje det er det du trenger?  Kom du deg igjennom matte i videregående så du kunne fortsette?  Sykepleier kan du ikke bli for da må du ha forståelse for matte og lærer er aldeles umulig.  Hvis du skulle bli bussjåfør så må du vite forskjell på høyre og venstre, og det kan jeg ikke være sikker på.  Bilmekaniker må vite forskjell på clutch og bremse og ikke vil jeg ha deg som frisør for det er ikke sikkert at du vet forskjell på opp og ned😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (3 minutter siden):

Har ikke foreldrene dine nektet å betale for deg?  Du oppfattet nok ikke spydigheten før da jeg skrev at du forhåpentligvis ikke studerer økonomi, eller kanskje det er det du trenger?  Kom du deg igjennom matte i videregående så du kunne fortsette?  Sykepleier kan du ikke bli for da må du ha forståelse for matte og lærer er aldeles umulig.  Hvis du skulle bli bussjåfør så må du vite forskjell på høyre og venstre, og det kan jeg ikke være sikker på.  Bilmekaniker må vite forskjell på clutch og bremse og ikke vil jeg ha deg som frisør for det er ikke sikkert at du vet forskjell på opp og ned😁

Fantastisk. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (6 minutter siden):

Har ikke foreldrene dine nektet å betale for deg?  Du oppfattet nok ikke spydigheten før da jeg skrev at du forhåpentligvis ikke studerer økonomi, eller kanskje det er det du trenger?  Kom du deg igjennom matte i videregående så du kunne fortsette?  Sykepleier kan du ikke bli for da må du ha forståelse for matte og lærer er aldeles umulig.  Hvis du skulle bli bussjåfør så må du vite forskjell på høyre og venstre, og det kan jeg ikke være sikker på.  Bilmekaniker må vite forskjell på clutch og bremse og ikke vil jeg ha deg som frisør for det er ikke sikkert at du vet forskjell på opp og ned😁

Det var slemt sagt. Jeg skal til din opplysning ikke bli noe av det du gir eksempler på. Forskjell til deg har jeg ikke vært slem med noen, så lavt synker jeg ikke. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var slemt sagt. Jeg skal til din opplysning ikke bli noe av det du gir eksempler på. Forskjell til deg har jeg ikke vært slem med noen, så lavt synker jeg ikke. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Det er i hvert fall ingen lenger som tar deg seriøst.  Det er aldeles umulig at du som er så skrivefør ikke forstår noe av det du har blitt fortalt.  Du liker å gi inntrykk av at du er et offer, men så sitter du sikkert og ler deg skakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (3 minutter siden):

Det er i hvert fall ingen lenger som tar deg seriøst.  Det er aldeles umulig at du som er så skrivefør ikke forstår noe av det du har blitt fortalt.  Du liker å gi inntrykk av at du er et offer, men så sitter du sikkert og ler deg skakk. 

Det gjør jeg ikke. Jeg er et offer for urettferdighet synes jeg, selvom du ikke synes det. Så synes jeg det er urettferdig. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gjør jeg ikke. Jeg er et offer for urettferdighet synes jeg, selvom du ikke synes det. Så synes jeg det er urettferdig. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Så du synes at det er urettferdig at jeg ikke synes at du er offer for urettferdighet.  Det synes jeg er urettferdig.  Jamenn er det mye urett i denne verden.  Kanskje du skulle fått skyss til månen med romskipet som er på ferd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (7 minutter siden):

Det er i hvert fall ingen lenger som tar deg seriøst.  Det er aldeles umulig at du som er så skrivefør ikke forstår noe av det du har blitt fortalt.  Du liker å gi inntrykk av at du er et offer, men så sitter du sikkert og ler deg skakk. 

Dessuten gikk jeg og la meg pent og punktlig i går. Da trodde jeg tråden skulle dø ut men så gjorde den ikke det… 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 minutt siden):

Så du synes at det er urettferdig at jeg ikke synes at du er offer for urettferdighet.  Det synes jeg er urettferdig.  Jamenn er det mye urett i denne verden.  Kanskje du skulle fått skyss til månen med romskipet som er på ferd nå.

Noe forståelse kunne du hatt. Det er gratis med empati. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noe forståelse kunne du hatt. Det er gratis med empati. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Jeg forstår at dette ikke er seriøst, men jeg forstår ikke hva du får utav å holde på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dessuten gikk jeg og la meg pent og punktlig i går. Da trodde jeg tråden skulle dø ut men så gjorde den ikke det… 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Det er du som sørger for å holde den i live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår at dette ikke er seriøst, men jeg forstår ikke hva du får utav å holde på sånn.

Jeg har jo sagt så mange ganger. Jeg holder ikke på sånn. Jeg skriver saklig fra hjertet mitt høyt hva jeg tenker. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...