Gå til innhold

Hvorfor stiller ikke foreldre som kausjonist for 2 millioner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke drama Queen. Da får jeg bare svømme alene mot solnedgangen i mørket🥀🌑

Anonymkode: ca5a0...b3b

Nå mistenker jeg at du dikter alt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (2 minutter siden):

Nå mistenker jeg at du dikter alt opp.

Nå er jeg lei meg og trist og gir litt F. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg lei meg og trist og gir litt F. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Gå og legg deg og få deg en god natts søvn.  Finn deg noe annet å gjøre i morgen enn å sutre som en unge på nettet, uansett om det er tull eller alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er ikke drama Queen. Da får jeg bare svømme alene mot solnedgangen i mørket🥀🌑

Anonymkode: ca5a0...b3b

Kanskje du kan tjene ekstra penger som poet? 

Anonymkode: 804cf...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje du kan tjene ekstra penger som poet? 

Anonymkode: 804cf...721

Kanskje jeg kan det, synes du det var en beskrivelse?

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er ikke drama Queen. Da får jeg bare svømme alene mot solnedgangen i mørket🥀🌑

Anonymkode: ca5a0...b3b

Nei for du er jo ikke et troll. En ensom svane er du også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (1 time siden):

Nei for du er jo ikke et troll. En ensom svane er du også. 

Synes ikke det er ok glitter at du sier det. Jeg er alltid bare snill med deg i alt du skriver. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Synes ikke det er ok glitter at du sier det. Jeg er alltid bare snill med deg i alt du skriver. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Jeg vet ikke hvem du er da du kan oppføre deg seriøst noen steder og useriøst andre steder, men jeg reagerer på måten du oppfører deg på og hvor mye tid folk bruker på å hjelpe, også går absolutt ingenting inn. Denne tråden pluss mye annet på forumet tyder veldig på trolling, og det synes jeg er veldig dumt. 

Hvis du virkelig er seriøs så bør du begynne å ta til deg de rådene du får og roe ned dramatikken når du ikke får det som du vil. Hva skulle ellers være grunnen til å søke om råd?

Jeg er ganske grei jeg. Men jeg kan bli lei jeg også. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gjesp* fortsett å mat  trollet da dere, så blir vi aldri kvitt denne forsøplingen og spamming av forumet.

 

Anonymkode: faada...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

*Gjesp* fortsett å mat  trollet da dere, så blir vi aldri kvitt denne forsøplingen og spamming av forumet.

 

Anonymkode: faada...eaf

Deilig med litt tull og vås som samtidig bidrar til en viss selvtilfredsstillelse i forbindelse med oppdragelse av egne barn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke hvem du er da du kan oppføre deg seriøst noen steder og useriøst andre steder, men jeg reagerer på måten du oppfører deg på og hvor mye tid folk bruker på å hjelpe, også går absolutt ingenting inn. Denne tråden pluss mye annet på forumet tyder veldig på trolling, og det synes jeg er veldig dumt. 

Hvis du virkelig er seriøs så bør du begynne å ta til deg de rådene du får og roe ned dramatikken når du ikke får det som du vil. Hva skulle ellers være grunnen til å søke om råd?

Jeg er ganske grei jeg. Men jeg kan bli lei jeg også. 

Hvorfor i all verden bruker du tid på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (36 minutter siden):

Hvorfor i all verden bruker du tid på dette?

Man bruker tid på dette fordi det faktisk er litt underholdende og fordi det får opp aktiviteten på forumet.  Det har vært dødt her inne i årevis og på tide at det blir litt mindre alvorlige emnet 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke hvem du er da du kan oppføre deg seriøst noen steder og useriøst andre steder, men jeg reagerer på måten du oppfører deg på og hvor mye tid folk bruker på å hjelpe, også går absolutt ingenting inn. Denne tråden pluss mye annet på forumet tyder veldig på trolling, og det synes jeg er veldig dumt. 

Hvis du virkelig er seriøs så bør du begynne å ta til deg de rådene du får og roe ned dramatikken når du ikke får det som du vil. Hva skulle ellers være grunnen til å søke om råd?

Jeg er ganske grei jeg. Men jeg kan bli lei jeg også. 

Jeg har jo sagt en million ganger at jeg søkte råd. Når jeg da prøvde og beskrive mine følelser i et sitat blir det også feil.. ikke lett og være meg ute verden eller på forum forstår jeg. Men jeg kjemper stormen. Jeg er bare snill med alle rundt meg. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (55 minutter siden):

Man bruker tid på dette fordi det faktisk er litt underholdende og fordi det får opp aktiviteten på forumet.  Det har vært dødt her inne i årevis og på tide at det blir litt mindre alvorlige emnet 😀

Litt nytt blod her her inne skader ingen! 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 11.31):

Hva betyr rettferdighet hvis det iiie betyr likt? Dvs ‘’to non-stopper til deg og en til me’’ det er ulikt. Jeg klarer å betjene lånet. Skjønner ikke. Det er kanskje 5000-, i mnd og det får jeg i lønn hver mnd. 

Anonymkode: 46513...f99

Rettferdighet betyr rettferdighet, likt betyr likt. Hvis søsknene dine har vist at de kan håndtere et lån og derfor fått hjelp av foreldrene dine, mens du sier du vet du ikke vil klare å betjene et lån på 2 mill, da er det rettferdig at søsknene dine får hjelp, mens du må leie en stund til. Det blir jo ikke likt for søsknene dine dersom foreldrene deres skal betale store deler av ditt lån Så etter din standard, vil det ikke være rettferdig at du får hjelp. En kausjonist er ikke en medlåner. Hvis du vet du ikke klarer å betjene lånet, hjelper det ikke med kausjonist. Hvis du betaler 1500 i mnd i husleie, så er det ikke engang lønnsomt å kjøpe noe. Du betaler mer enn 1500 kr i mnd bare på rentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (31 minutter siden):

Rettferdighet betyr rettferdighet, likt betyr likt. Hvis søsknene dine har vist at de kan håndtere et lån og derfor fått hjelp av foreldrene dine, mens du sier du vet du ikke vil klare å betjene et lån på 2 mill, da er det rettferdig at søsknene dine får hjelp, mens du må leie en stund til. Det blir jo ikke likt for søsknene dine dersom foreldrene deres skal betale store deler av ditt lån Så etter din standard, vil det ikke være rettferdig at du får hjelp. En kausjonist er ikke en medlåner. Hvis du vet du ikke klarer å betjene lånet, hjelper det ikke med kausjonist. Hvis du betaler 1500 i mnd i husleie, så er det ikke engang lønnsomt å kjøpe noe. Du betaler mer enn 1500 kr i mnd bare på rentene.

Jeg vil kjøpe. Forstår du ikke det? 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (32 minutter siden):

Rettferdighet betyr rettferdighet, likt betyr likt. Hvis søsknene dine har vist at de kan håndtere et lån og derfor fått hjelp av foreldrene dine, mens du sier du vet du ikke vil klare å betjene et lån på 2 mill, da er det rettferdig at søsknene dine får hjelp, mens du må leie en stund til. Det blir jo ikke likt for søsknene dine dersom foreldrene deres skal betale store deler av ditt lån Så etter din standard, vil det ikke være rettferdig at du får hjelp. En kausjonist er ikke en medlåner. Hvis du vet du ikke klarer å betjene lånet, hjelper det ikke med kausjonist. Hvis du betaler 1500 i mnd i husleie, så er det ikke engang lønnsomt å kjøpe noe. Du betaler mer enn 1500 kr i mnd bare på rentene.

Vil ikke betale rentene det sa du ditt regnestykke jeg kunne slippe om jeg betalte avdragene. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vil ikke betale rentene det sa du ditt regnestykke jeg kunne slippe om jeg betalte avdragene. 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Skal du slippe å betale renter, er det det du sier???

Anonymkode: dd3e5...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal du slippe å betale renter, er det det du sier???

Anonymkode: dd3e5...f02

Ja? Hva er rart ‘med det? Trine sa man kunne stoppe rentene 

Anonymkode: ca5a0...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...