Gå til innhold

Ble kvalt i svime


kvinne 41år

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er ei dame på 41år. I helgen ble jeg kvalt i svime flere ganger. Jeg lå på magen og vedkommende holdt et grep ved at hele armen hans klemte og jeg ble kvalt i svime. Dette skjedde opp til flere ganger. 

Jeg har smerter i hele halsen og vondt for å svelge. Vondt i nakken også. Det kjennes ut som en klump i svelget. Har kjent meg små svimmel i ettertid. 

Vil dette gå over av seg selv? Har det skjedd noe skade i halsen? 

Jeg vil helst ikke at dette blir loggført hos legen min. (Ikke spør hvorfor, det vil jeg ikke svare på)

Hva gjør jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er i seksuell forbindelse så vær klar over at dette har flere dødd av. Det er ikke verdt den nytelsen det gir. 

Jeg vil tro at halsen din vil lege seg av seg selv. Men jeg er ingen lege. 

Edit: Ser du har postet dette i underforum overgrep. Har dette skjedd mot din vilje?

Vær så snill å oppsøk hjelp i så fall. ❤

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du må finne deg en annen måte å oppnå seksuell tilfredsstillelse på. 

Anonymkode: 43d95...64f

Tror du dette var frivillig? 

Anonymkode: 257f5...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (27 minutter siden):

Hvis dette er i seksuell forbindelse så vær klar over at dette har flere dødd av. Det er ikke verdt den nytelsen det gir. 

Jeg vil tro at halsen din vil lege seg av seg selv. Men jeg er ingen lege. 

Edit: Ser du har postet dette i underforum overgrep. Har dette skjedd mot din vilje?

Vær så snill å oppsøk hjelp i så fall. ❤

Dette var ikke for noe seksuell nytelse. Det var heller ikke ønskelig🥺🥺