Gå til innhold

Ble kvalt i svime


kvinne 41år

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er ei dame på 41år. I helgen ble jeg kvalt i svime flere ganger. Jeg lå på magen og vedkommende holdt et grep ved at hele armen hans klemte og jeg ble kvalt i svime. Dette skjedde opp til flere ganger. 

Jeg har smerter i hele halsen og vondt for å svelge. Vondt i nakken også. Det kjennes ut som en klump i svelget. Har kjent meg små svimmel i ettertid. 

Vil dette gå over av seg selv? Har det skjedd noe skade i halsen? 

Jeg vil helst ikke at dette blir loggført hos legen min. (Ikke spør hvorfor, det vil jeg ikke svare på)

Hva gjør jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er i seksuell forbindelse så vær klar over at dette har flere dødd av. Det er ikke verdt den nytelsen det gir. 

Jeg vil tro at halsen din vil lege seg av seg selv. Men jeg er ingen lege. 

Edit: Ser du har postet dette i underforum overgrep. Har dette skjedd mot din vilje?

Vær så snill å oppsøk hjelp i så fall. ❤

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du må finne deg en annen måte å oppnå seksuell tilfredsstillelse på. 

Anonymkode: 43d95...64f

Tror du dette var frivillig? 

Anonymkode: 257f5...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (27 minutter siden):

Hvis dette er i seksuell forbindelse så vær klar over at dette har flere dødd av. Det er ikke verdt den nytelsen det gir. 

Jeg vil tro at halsen din vil lege seg av seg selv. Men jeg er ingen lege. 

Edit: Ser du har postet dette i underforum overgrep. Har dette skjedd mot din vilje?

Vær så snill å oppsøk hjelp i så fall. ❤

Dette var ikke for noe seksuell nytelse. Det var heller ikke ønskelig🥺🥺 

Jeg forsøkte å komme meg ut av leiligheten og ble slengt ned i sofaen. Prøvde å komme meg vekk. Men han var så sterk og holdt meg med makt nede😭😭 Han knakk tommelen min, har blåveis på begge sider av ansiktet. Nektet å forklare meg til legen på legevakta, da jeg ikke ønsker at han skal i fengsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 41år skrev (2 minutter siden):

Dette var ikke for noe seksuell nytelse. Det var heller ikke ønskelig🥺🥺 

Jeg forsøkte å komme meg ut av leiligheten og ble slengt ned i sofaen. Prøvde å komme meg vekk. Men han var så sterk og holdt meg med makt nede😭😭 Han knakk tommelen min, har blåveis på begge sider av ansiktet. Nektet å forklare meg til legen på legevakta, da jeg ikke ønsker at han skal i fengsel. 

Hvorfor ønsker du ikke at han skal i fengsel når han gjør slik mot deg?

Anonymkode: 476d8...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinne 41år skrev (1 minutt siden):

Dette var ikke for noe seksuell nytelse. Det var heller ikke ønskelig🥺🥺 

Jeg forsøkte å komme meg ut av leiligheten og ble slengt ned i sofaen. Prøvde å komme meg vekk. Men han var så sterk og holdt meg med makt nede😭😭 Han knakk tommelen min, har blåveis på begge sider av ansiktet. Nektet å forklare meg til legen på legevakta, da jeg ikke ønsker at han skal i fengsel. 

Uff. Kjære deg. Jeg vet dette er vanskelig. Jeg er volds- og overgrepsutsatt selv og jeg både ville ikke anmelde og jeg tok han tilbake. Men jeg fikk hjelp til å skjønna at sånn kunne det ikke være. Jeg fikk hjelp til å bryte ut, til å anmelde og han sitter i fengsel nå. 

Men før jeg kom så langt så tenkte jeg som deg. Men denne mannen er farlig, og neste gang går det kanskje ennå verre. 

Jeg kan ikke overtale deg, men du fortjener å være trygg og han fortjener straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ønsker du ikke at han skal i fengsel når han gjør slik mot deg?

Anonymkode: 476d8...feb

Fordi jeg elsker han🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 41år skrev (1 minutt siden):

Og jeg er redd😭 Føler bare at livet mitt raknet helt🥺

Kan du ringe krisesenteret? De kan hjelpe deg. De er veldig flinke og veldig gode å ha. 

De kan hjelpe deg med både råd, husrom og å være samtalepartner.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne 41år skrev (1 time siden):

Og jeg er redd😭 Føler bare at livet mitt raknet helt🥺

Jeg skjønner at du er redd, og du har sannsynligvis helt rett i at livet ditt er i ferd med å rakne. Men - jeg mistenker at du er mest redd for at livet skal rakne i betydningen at du blir uten kjæreste, og at det er uønskelig å miste en du er glad i. 

Jeg tenker derimot at livet ditt rakner om du ikke reagerer som du skal, nemlig anmelde, dokumentere skader og avslutte forholdet. Det finnes mange fine menn der ute, så ikke bruk livet ditt på en av de som ikke er tilstrekkelig glad i deg til å behandle deg godt, omsorgsfullt og trygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...