Gå til innhold

Svimmel og rar hver morgen.


erik123

Anbefalte innlegg

Jeg er svimmel og ustø hver morgen etter at jeg har stått opp, har tiltalt den siste tiden. Kan det være mangel på søvn eller er det noe som kommer med alderen? Det er ganske ubehagelig, føler meg litt rar. Lite søvn i 14 dager kan vel kanskje være en årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som formen er annerledes, synet er dårligere, vanskeligere å konsentrere seg, det virker som det er sjøgang. Bare merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (På 9.11.2022 den 22.12):

Høres ut som blodtrykksfall for meg - veldig vanlig at det skjer om morgenen når man står opp etter å ha ligger i senga i mange timer.

Og det kan være mangel på søvn. Sover ikke mer en tre timer hver natt, blir utslitt av det og hodet fungerer ikke. Å ha søvnproblemer fører ofte med seg psykiske problemer. Og da har du det gående, en vond spiral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (14 timer siden):

Og det kan være mangel på søvn. Sover ikke mer en tre timer hver natt, blir utslitt av det og hodet fungerer ikke. Å ha søvnproblemer fører ofte med seg psykiske problemer. Og da har du det gående, en vond spiral. 

Selvfølgelig, men jeg trodde da vitterlig du spurte om hva det kunne være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady HM skrev (1 time siden):

Selvfølgelig, men jeg trodde da vitterlig du spurte om hva det kunne være. 

Ja jeg spurte om det og fikk et greit svar. Så det er bra. Men det kan være flere årsaker. Alder spiller inn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (På 9.11.2022 den 9.34):

Jeg er svimmel og ustø hver morgen etter at jeg har stått opp, har tiltalt den siste tiden. Kan det være mangel på søvn eller er det noe som kommer med alderen? Det er ganske ubehagelig, føler meg litt rar. Lite søvn i 14 dager kan vel kanskje være en årsak.

Får du ingen sovemedisiner? 

Anonymkode: 2e417...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Får du ingen sovemedisiner? 

Anonymkode: 2e417...32a

Bruker Zopiclone men har fått klar beskjed fra legen om å trappe ned. Det gjelder førerrett og karenstid. Så da blir det lite søvn fremover. Sover ikke uten. Jeg har prøvd alt gjennom 40 år. Har masse erfaring med hva som virker eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...