Gå til innhold

Jeg sliter med å sove fordi jeg føler meg utrygg om natten.

Anbefalte innlegg

I går ble jeg redd for at noen skulle komme å ta meg mens jeg sover fordi jeg føler folk ute i offentligheten stirrer på meg. Derfor drakk jeg store mengder kaffe for å holde meg våken i hele natt. Har bare fått mer angst og har det jævlig i dag fordi  jeg ikke har sovet. Hvordan kan jeg snu dette?

Anonymkode: ff874...f82

Fortsetter under...

Everybody skrev (24 minutter siden):

Du må nesten ta det opp med behandlere eller lege. Kanskje de kan gi deg en annen medisin eller noe beroligende?

Jeg skal ta det opp i morgen.

Annonse

Everybody skrev (10 timer siden):

Ga psykologen noe tips til hvordan å håndtere det? Ble det medisinendring eller fikk du noe ekstra medisin?

Hun sa det var en vrangforestilling og sa at jeg ikke burde bruke så mye tid til å tenkte på det. Og at vi skal prate mer om det neste gang. Det ble ikke noe medisinering. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...