Gå til innhold

Psykiatriforumet


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Jeg misliker tråder som dette hvor det "sladres" om brukere på denne måten. Det er ikke greit, og dette er en av flere tråder i det siste. Jeg aner heller ikke hvem dere mener, og jeg lurer på om noen sitter og lurer på om det er dem/den flere her mener. Dette er ikke greit. Det er jo bedre å rapportere og ta sånt sladder som dette på pm da, hvis det er så viktig å "debattere"? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg misliker tråder som dette hvor det "sladres" om brukere på denne måten. Det er ikke greit, og dette er en av flere tråder i det siste. Jeg aner heller ikke hvem dere mener, og jeg lurer på om noen sitter og lurer på om det er dem/den flere her mener. Dette er ikke greit. Det er jo bedre å rapportere og ta sånt sladder som dette på pm da, hvis det er så viktig å "debattere"? 

 

I sånn her type tråd snakker jeg alltid mer generelt enn å henvise til noen spesifikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

I sånn her type tråd snakker jeg alltid mer generelt enn å henvise til noen spesifikke.

Skjønner. Men noen blir mer spesifikke og antyder, og jeg syns det er en uting. Da er det faktisk nesten bedre å si nicket til vedkommende, sånn at ikke alle lurer på om det er dem det gjelder. Det er nemlig ikke alltid godt å vite iom at noen er veldig mye mer hårsåre enn andre. De kan ta alt ille opp.. akkurat som andre knapt bryr seg om reelle angrep. Så dermed blir det vanskelig når noen antyder og spekulerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Skjønner. Men noen blir mer spesifikke og antyder, og jeg syns det er en uting. Da er det faktisk nesten bedre å si nicket til vedkommende, sånn at ikke alle lurer på om det er dem det gjelder. Det er nemlig ikke alltid godt å vite iom at noen er veldig mye mer hårsåre enn andre. De kan ta alt ille opp.. akkurat som andre knapt bryr seg om reelle angrep. Så dermed blir det vanskelig når noen antyder og spekulerer. 

Ja. Skjønner hva du mener. Jeg tenker det er bra å diskutere hvordan en ønsker å ha det på forumet, men sant at en bør unngå skjult brukerdebatt. Hvis man kan kalle det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref. tidligere utsagn fra meg i denne tråden:

Jeg har hatt en prat med vedkommende nå, og jeg opplever at vi har fått en gjensidig forventningsavklaring. Da skal jeg prøve å ikke oppføre meg som en sur gammel mann i denne tråden mer.

Jeg tenkte bare jeg kunne si et par ord om hvorfor jeg sier som jeg sier:

Det kommer en del personer hit fra Kvinneguiden. Og det er helt greit, men jeg er opptatt av at man har respekt og forståelse for at dette forumet OGSÅ inneholder en del, til dels alvorlige, medisinske problemstillinger. Spesielt psykiatriforumet, med sårbare mennesker, er ikke et "skravleforum". Kupton har også vært tydelig på at man bør avstå fra å svare i dette forumet hvis man ikke er sikker på at det man sier er korrekt eller hensiktsmessig.

Jeg mener at sosial prat bør forbeholdes de tråder der dette hører hjemme.

Ellers er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...