Gå til innhold

Hvor mye gi til barna sine til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener det ikke er spennende om du vet på forhånd hvor prislappen skal være, og forventer det samme tilbake. 

Anonymkode: d25a4...e9c

Jeg synes fortsatt det er spennende fordi jeg vet ikke hva fra ønskelisten min jeg får.ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

erik123 skrev (34 minutter siden):

Gleden er å gi gaver til barn, ikke å få gaver tilbake. Det er det som teller, gleden ved å gi. 

Enig med deg. Jeg synes det er ille at man skal regne på summer i den forbindelse. Noen har bedre økonomi og noen dårlig. Man kjøper etter det man har råd til. Jeg ønsker ikke gaver fra mine barn. Vet at ett av de er så og si uten inntekt, mens ett av de har god inntekt men stort lån. 

Anonymkode: 91477...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Enig med deg. Jeg synes det er ille at man skal regne på summer i den forbindelse. Noen har bedre økonomi og noen dårlig. Man kjøper etter det man har råd til. Jeg ønsker ikke gaver fra mine barn. Vet at ett av de er så og si uten inntekt, mens ett av de har god inntekt men stort lån. 

Anonymkode: 91477...33f

Jeg prøver å si til datteren at hun ikke får lov til å kjøpe noe dyrt til meg, men hun hører ikke på det øret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (4 minutter siden):

Jeg prøver å si til datteren at hun ikke får lov til å kjøpe noe dyrt til meg, men hun hører ikke på det øret. 

Jeg pakket nettopp inn gaven til min mor og far. Den kostet 270 kr. Føler at jeg burde vist med enda større beløp at jeg setter pris på de. Men jeg vet at de har alt de trenger, og hvis jeg gir de noe dyrt så kan jeg risikere at de flytter det inn i boden.. og at det aldri brukes. 

Anonymkode: 91477...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...