Gå til innhold

Julehuskeliste


påskelilje

Anbefalte innlegg

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (30 minutter siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Å.... kondolerer ❤ Trist når det skjer, selv om det ikke kom plutselig. Ønsker dere en god jul , selv om den blir annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (35 minutter siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer ❤️

Ønsker dere en så god jul dere kan ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (41 minutter siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Så trist, Lillemus.  Kondolerer ❤️.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (11 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer med svigerfar. Alltid litt rart når folk dør selv om det er ventet.

Kjedelig å få avlyst juleselskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg bake rundstykker på nytt. For jeg bakte de på krisesenteret som litt julehygge, men det klarte jeg altså å glemme i kjøleskapet mitt! Og nå er de ikke ferske lenger hehe. Så jeg skal bake en gang til i dag. Så blir det julebrød i morgen. 

Flaks at jeg liker å bake da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Å så trist å høre! ❤ Beklager jeg så ikke dette før etter jeg skrev om at jeg glemte rundstykkene. 

Livet skjer ja. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (19 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Jeg kom inn her for å skrive at det ble en hikke i julegavene. Jeg bestilte så mange gaver på nett at jeg mistet oversikten, glemte å hente den ene og den er nå sendt i retur. Den vil ikke komme tilbake innen julaften. Også leste jeg dette og fikk litt perspektiv. 

Kondolerer og håper det blir en så fin julaften dere klarer å få til likevel. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (19 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer. Nå fikk jeg flashback til det året farfaren min døde noen dager før jul. Han var en gammel mann, og han våknet bare ikke etter en av årets lengste netter. 

Håper dere får gjennomført en slags julaften selv om det må bli en spontanløsning. Voksne folk er heldigvis tilpasningsdyktige mht. både datoer og andre praktiske ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (20 timer siden):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer, Lillemus❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 timer siden):

Å så trist å høre! ❤ Beklager jeg så ikke dette før etter jeg skrev om at jeg glemte rundstykkene. 

Livet skjer ja. ❤

Det går helt fint. 😊 Livet fortsetter jo for oss andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er eggsalaten og julebrødene ferdig, og jeg og ungene har hatt første julelunsj. Både eggsalat og julebrød ble nydelig, om jeg kan få si det selv. :) Nå er det kun å bli hentet og få alt av gaver, mat og pikkpakk til mamma så starter julen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri før vært så lite stresset både før jul og lille julaften og julaften! Deilig! Jeg hadde planlagt godt. Funket veldig bra med fridag både onsdag og fredag før julaften. Mannen og jeg samarbeidet veldig godt som vertskap på julaften, og ungene er så store nå og det er ingen krangling mer ❤

Jeg klarte å glemme slalåmjakka mi da vi kjørte fra Sørlandet i dag, men finner vel ei annen jakke jeg kan bruke. Ellers har alt gått etter planen med både mat, overnattingsgjest og dagsbesøk. Koselig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 21.12.2022 den 12.43):

Her blir det en rar jul. Min svigerfar sovnet stille inn i natt, meget forventet, men trist allikevel. Og nå har vertinnen for julaften fått corona så vi vet ikke helt hvordan det går med julaften-selskapet heller. Jaja. Livet skjer.

Kondolerer ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...