Gå til innhold

Har fått korona, og er redd… kan jeg bruke Sobril?


usikker

Anbefalte innlegg

Første gang jeg er smittet. 
Føler meg dårlig. 
feber, svimmel, sår hals og svie på øynene. Jeg fryser uansett hvor mye jeg pakker meg inn.

Jeg har generell helseangst, og mye angst utenom også.

Kan jeg ta en Sobril i kveld, så kanskje jeg får sove litt?

Jeg er alene hjemme til i mrg formiddag. 
Paracet hjelper så lite, har sovet bare 40 min i dag.

uff jeg er så engstelig for å dø 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit at du er blitt syk! Som regel går jo en covidinfeksjon bra for de aller fleste. 

Regner med at du har fått utskrevet Sobril av legen din. Da bør du ta den slik legen har avtalt med deg. Regner med dere har snakket om i hvilke situasjoner det er innafor å ta en sobril. God bedring, det går nok bra!  

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker skrev (20 minutter siden):

Første gang jeg er smittet. 
Føler meg dårlig. 
feber, svimmel, sår hals og svie på øynene. Jeg fryser uansett hvor mye jeg pakker meg inn.

Jeg har generell helseangst, og mye angst utenom også.

Kan jeg ta en Sobril i kveld, så kanskje jeg får sove litt?

Jeg er alene hjemme til i mrg formiddag. 
Paracet hjelper så lite, har sovet bare 40 min i dag.

uff jeg er så engstelig for å dø 😢

Uff jeg skjønner deg, frykter det jeg også. Men det er mange som har hatt det og blitt bra igjen, du kan nok ta sobril. God bedring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Uff jeg skjønner deg, frykter det jeg også. Men det er mange som har hatt det og blitt bra igjen, du kan nok ta sobril. God bedring ❤️ 

Takk. 😥

 

Vendi skrev (16 minutter siden):

Leit at du er blitt syk! Som regel går jo en covidinfeksjon bra for de aller fleste. 

Regner med at du har fått utskrevet Sobril av legen din. Da bør du ta den slik legen har avtalt med deg. Regner med dere har snakket om i hvilke situasjoner det er innafor å ta en sobril. God bedring, det går nok bra!  

Takk 🥺

ja jeg tar sobril bare ved behov.

Nå er det faktisk over 4 uker siden sist jeg trengte litt «hjelp» fra sobrilen. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker skrev (4 minutter siden):

Takk. 😥

Takk 🥺

ja jeg tar sobril bare ved behov.

Nå er det faktisk over 4 uker siden sist jeg trengte litt «hjelp» fra sobrilen. 
 

Da tror jeg du er i stand til å avgjøre selv om dette er en situasjon du trenger hjelp fra en sobril eller ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker skrev (21 timer siden):

Første gang jeg er smittet. 
Føler meg dårlig. 
feber, svimmel, sår hals og svie på øynene. Jeg fryser uansett hvor mye jeg pakker meg inn.

Jeg har generell helseangst, og mye angst utenom også.

Kan jeg ta en Sobril i kveld, så kanskje jeg får sove litt?

Jeg er alene hjemme til i mrg formiddag. 
Paracet hjelper så lite, har sovet bare 40 min i dag.

uff jeg er så engstelig for å dø 😢

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 time siden):

Hvordan går det med deg? 

Hei! Det går greit i dag. Takk som spør ❤️
Fikk sovet noen timer i går, etter jeg tok en Sobril. 

I dag virker Paracet på feberen, så jeg har fått noen pauser. Har ikke fått flere/være symptomer, bare vondt i alle muskler og ledd.

Så i dag har jeg klart å holde meg rolig 😇

Det er så rart dette med angsten, den raser avgårde på egenhånd. Da jeg skrev innlegget i går, hadde jeg allerede planlagt hva jeg måtte fortelle familien før jeg ble lagt i koma. Var så sikker på at nå, nå skal jeg ende i en sykehusseng.

Så lenge formen holder seg som nå, går det nok bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker skrev (48 minutter siden):

Hei! Det går greit i dag. Takk som spør ❤️
Fikk sovet noen timer i går, etter jeg tok en Sobril. 

I dag virker Paracet på feberen, så jeg har fått noen pauser. Har ikke fått flere/være symptomer, bare vondt i alle muskler og ledd.

Så i dag har jeg klart å holde meg rolig 😇

Det er så rart dette med angsten, den raser avgårde på egenhånd. Da jeg skrev innlegget i går, hadde jeg allerede planlagt hva jeg måtte fortelle familien før jeg ble lagt i koma. Var så sikker på at nå, nå skal jeg ende i en sykehusseng.

Så lenge formen holder seg som nå, går det nok bra 

Så godt å lese, har tenkt på deg ❤️ 

Vet jeg hadde vært livredd selv, er ikke greit med den angsten for den tar jo helt over. 

Fortsatt god bedring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig! Jeg hadde korona for 1 mnd. siden. Jeg er uvaksinert, men hadde allikevel få symptomer. Kun hoste. Det gikk over av seg selv etter få dager. Ta Sobril med god samvittighet - den er snill mot leveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...