Gå til innhold

* Blærer! *


Nossa

Anbefalte innlegg

I mer enn 25 år har jeg hatt utbrudd med væskefylte blærer på samme punkter nede til høyre på ryggen. Varierende intervaller. Først bare en om gangen, de siste årene økt til to. Først klør det, og da forstår jeg jo hva som er på gang. Jeg pleier knuse blærene, vaske og sette på plaster. Denne gang fikk jeg dobbelblære på et av stedene, som væsket "mye". Det gikk svært mange år før jeg koblet en fæl hodepine, som jeg har i forkant, med disse blærene. De er der jo bare noen dager, så jeg greide aldri få en legetime innen den tiden de var væskefylt, når de sprengtes av seg selv var det for sent. Jeg var hos en.. Hun mente at det måtte være etter veggdyr.. på tross av mine opplysninger. Visvas jeg måtte betale over 300,- for.

Noen her som har bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er åpenbart ikke mulig å endre på innlegg eller tilføre noe, jeg får svare meg selv..  Til info, jeg har flyttet mange ganger gjennom årene, og ingen veggdyr i mine kofferter 😆 

Men her er nok som hos legen; ingen skjønner noen ting, oki..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...