Gå til innhold

Jeg sa en gang på dol at Norge var medlem i EU.

Anbefalte innlegg

Svaret var forutsigbart, vi er ikke medlem i EU! sa DOL

Ok, det var bra, da er vi et selvstendig land som bestemmer over vårt eget land

Men, er EU enig med DOL at vi ikke er medlem i EU ?

https://www.nettavisen.no/nyheter/pantegigant-ville-stanse-eus-miljokrav/s/5-95-822975

Firmaer i Norge, spør EU om "lov" til å selge flasker med kork, i Norge.

EU sier nei, det får dere ikke lov til i Norge

Hææææ?

Jeg foreslår et motkrav, EU får ikke lov til å kjøpe mer enn 50% av dagens nivå av olje og gass fra Norge.. Så får vi se hvor kult det er nok de med makt misbruker makten til å ramme andre. Tviler på at EU vil synes det er like kult når det er de som rammes av maktmisbruk.

Noen som er med ? Eller vil dere la EU styre Norge, etter at vi sa nei ?

Anonymkode: 13b38...3e9

Fortsetter under...

Sånn apropos, men hvordan tror EU at dette skal forhindre at korker ender opp som plastsøppel i naturen? Korken er i veien når man skal drikke av flasken og det er ikke akkurat vanskelig å nappe korken av, så hva er poenget liksom??? Bare noe jeg lurer på.

Anonymkode: a2e58...f7c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...