påskelilje Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 Denne uka ble det ikke mye trening på meg, kun 1 times styrketrening på mandagen 😁 Blir nok ikke noe mer kommende uke 😳 eller, vi håper på én slalåmdag, onsdag kanskje 😊 3 Siter
Glitter Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 Det ble fire økter. En sykkeløkt, tre økter spinningsykkel og tre runder med styrketrening. Pluss et par-tre turer på 1,5 km. Og i går en på 2 i bratt oppoverbakke. 4 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 Jeg gikk en liten tur i går kveld og det er alt... Jaja. Får satse på bedre tider på treningsfronten på nyåret. 3 Siter
Bøtteknotten Skrevet 26. desember 2022 Skrevet 26. desember 2022 Tirsdag: 30 min styrke + 12 km løping Torsdag: 20 min styrke + 5 km løping Søndag: 15 km løping Den 5km-økta på torsdag var månedens koseligste, sammen med eldstemann på 13 ❤️ pluss en 3 km gåtur hjem igjen etterpå. Sjelden vi har så lang tid sammen bare vi to, og uten noen elektroniske oppmerksomhetstyver. Denne uka blir det minimum 3 km løping, slik at jeg klarer Garmin-utfordringen for desember 😂 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.