Gå til innhold

Ukas trening uke 51


påskelilje

Anbefalte innlegg

Denne uka ble det ikke mye trening på meg, kun 1 times styrketrening på mandagen 😁

Blir nok ikke noe mer kommende uke 😳 eller, vi håper på én slalåmdag, onsdag kanskje 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble fire økter. En sykkeløkt, tre økter spinningsykkel og tre runder med styrketrening. Pluss et par-tre turer på 1,5 km. Og i går en på 2 i bratt oppoverbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag: 30 min styrke + 12 km løping

Torsdag: 20 min styrke + 5 km løping

Søndag: 15 km løping

 

Den 5km-økta på torsdag var månedens koseligste, sammen med eldstemann på 13 ❤️ pluss en 3 km gåtur hjem igjen etterpå. Sjelden vi har så lang tid sammen bare vi to, og uten noen elektroniske oppmerksomhetstyver.

Denne uka blir det minimum 3 km løping, slik at jeg klarer Garmin-utfordringen for desember 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...