Gå til innhold

Leververdier etter kyssesyke


aanonymaa

Anbefalte innlegg

hei
jeg fikk påvist kyssesyken for 10 dager siden (dag 1). Samme dag tok jeg blodprøver og hadde forhøyde leververdier: SASAT-93 og SALAT-133. Etter jeg fikk det påvist, ble jeg gradvis verre og ganske syk. Verste dagen var dag 7, da hadde jeg veldig vondt i hodet og så hovne mandler at jeg slet med å spise vanlig mat. Dag 8 begynte jeg å føle meg litt bedre, og jeg tok jeg nye blodprøver hos legen: SASAT-49 og SALAT-107. Kveld dag 8 begynte jeg å føle meg mye bedre og dag 10 (i dag) føler jeg meg så og si helt frisk. Grunnen til at jeg sender inn spørsmål er fordi jeg skal på reise til Asia om 8 dager. Jeg har forstått det slik at det ikke er heldig å reise hvis jeg fortsatt har forhøyde leververdier og da også infeksjon i kroppen. Jeg skal til legen om 5 dager slik at jeg får svar på blodprøvene før jeg evt. reiser, og er stresset for at de ikke er normale da. Jeg lurer på hvor lang tid det normalt tar før leververdiene normaliserer seg igjen? Tror dere de blir normale før jeg drar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...