Gå til innhold

Dere som har hatt covid hvordan var det??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde covid i juni i fjor selv om jeg ikke klarte å få en positiv test. Mannen var syk først, men ble frisk etter 2-3 dager. Så fikk jeg noe som føltes som en influensa uten feber, var temmelig kraftløs i en liten uke, kom meg så på beina igjen og var i ganske godt form. Var på en forestilling søndag en ukes tid etter at jeg hadde kommet meg sånn rimelig bra og da kom det som kastet på meg på nytt. Heller ikke denne gangen fikk jeg feber, men var fullstendig kraftløs - typ rusler bort til postkassen og da jeg kommer dit virker det uoverkommelig å gå de 70 metrene tilbake. Var hjemme en liten uke denne gangen også og på vei hjem fra jobb uken etter stanset jeg ved en nyperosebusk, stakk nesa inn i en rose og snuste kraftig inn. Og kjente ingen verdens ting... De nyperosene pleier å lukte kjempesterkt! Det var da jeg skjønte at jeg sannsynligvis hadde hatt covid...nVar småslapp i flere uker, men gikk akkurat ut i ferie så det gikk greit, men jeg brukte egentlig hele ferien på å komme meg skikkelig. Pleier aldri å være dårlig så lenge etter en vanlig influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde covid før påske i fjor. Den kom i form av en svært mild forkjølelse, men den varte kanskje litt lenger enn jeg er vant til. Jeg hadde aldri trodd det var covid hvis det ikke hadde vært for testen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde covid i juni ifjor og var ganske så dårlig i 3 ukers tid, men jeg hadde en salmonella infeksjon i tillegg.  Sammen så gjorde det meg nok ekstra dårlig.  Etter å ha blitt frisk, så tok det litt tid før formen ble helt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde covid i juni i fjor selv om jeg ikke klarte å få en positiv test. Mannen var syk først, men ble frisk etter 2-3 dager. Så fikk jeg noe som føltes som en influensa uten feber, var temmelig kraftløs i en liten uke, kom meg så på beina igjen og var i ganske godt form. Var på en forestilling søndag en ukes tid etter at jeg hadde kommet meg sånn rimelig bra og da kom det som kastet på meg på nytt. Heller ikke denne gangen fikk jeg feber, men var fullstendig kraftløs - typ rusler bort til postkassen og da jeg kommer dit virker det uoverkommelig å gå de 70 metrene tilbake. Var hjemme en liten uke denne gangen også og på vei hjem fra jobb uken etter stanset jeg ved en nyperosebusk, stakk nesa inn i en rose og snuste kraftig inn. Og kjente ingen verdens ting... De nyperosene pleier å lukte kjempesterkt! Det var da jeg skjønte at jeg sannsynligvis hadde hatt covid...nVar småslapp i flere uker, men gikk akkurat ut i ferie så det gikk greit, men jeg brukte egentlig hele ferien på å komme meg skikkelig. Pleier aldri å være dårlig så lenge etter en vanlig influensa.

Jeg har hatt det akkurat som deg. Første gangen var jeg skikkelig syk underveis, mens de andre gangene har jeg vært lett forkjølet men veeeeeldig trøtt og energiløs i opp til tre uker etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...