Gå til innhold

Hva gjør dere egentlig?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

At jeg nok ikke egner meg som mor. Og hvem skal jeg liksom få barn med? Finne random fyr her i Oslo og bare knulle og bli gravid? Jeg kommer til å måtte flytte fra her jeg bor nå til noe mye dyrere. Og barnet skal ha mat og. Og jeg er redd det kan arve de psykiske problemene mine

Du kan fint få en som elsker deg 90tallsbarn og han har du ikke møtt enda. Du får jo barn med en du elsker??

Anonymkode: 3a563...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan fint få en som elsker deg 90tallsbarn og han har du ikke møtt enda. Du får jo barn med en du elsker??

Anonymkode: 3a563...4d4

Ja og som man kjenner og stoler på, og har økonomien i orden. Men jeg ønsker pr dags dato ikke barn. På den ene siden føler jeg meg pliktig til det. Naturen har gitt meg muligheten til å få barn, og jeg kan nok få barn veldig lenge enda om jeg er som mamma. Det er ikke sikkert han dukker opp heller. Jeg er kronisk flyktig på de fleste områder, så jeg forelsker meg en sjelden gang. Interessen går fort over på andre også. Eller, jeg blir betatt. Ikke i hver eneste jeg møter, men hele tiden jeg er et sted over litt tid finner jeg somregel noen å like, men jeg ønsker ikke nødvendigvis å gjøre noe mer med det. For det ender med at jeg skuffer dem med min fraværende intimitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (6 minutter siden):

Ja og som man kjenner og stoler på, og har økonomien i orden. Men jeg ønsker pr dags dato ikke barn. På den ene siden føler jeg meg pliktig til det. Naturen har gitt meg muligheten til å få barn, og jeg kan nok få barn veldig lenge enda om jeg er som mamma. Det er ikke sikkert han dukker opp heller. Jeg er kronisk flyktig på de fleste områder, så jeg forelsker meg en sjelden gang. Interessen går fort over på andre også. Eller, jeg blir betatt. Ikke i hver eneste jeg møter, men hele tiden jeg er et sted over litt tid finner jeg somregel noen å like, men jeg ønsker ikke nødvendigvis å gjøre noe mer med det. For det ender med at jeg skuffer dem med min fraværende intimitet.

Kanskje du er aseksuell eller så kan du adoptere eller noe?

Anonymkode: 3a563...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje du er aseksuell eller så kan du adoptere eller noe?

Anonymkode: 3a563...4d4

Hvis jeg er aseksuell så må jeg gjøre noe med det. Som jeg skriver, jeg vet ikke hvilken celle, hvor i DNA’et ting er galt. 
Jeg vet heller ikke om det er det jeg er, for jeg har jo lyst…av og til🙃 jeg bare er ikke der at jeg kan fly på byen og finne noe.. 

Adoptere? Den tid den sorg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (5 minutter siden):

Hvis jeg er aseksuell så må jeg gjøre noe med det. 

 

Psykolog? Sexolog?

Anonymkode: 275a6...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Psykolog? Sexolog?

Anonymkode: 275a6...6cf

Og hva kan disse gjøre med min lyst? Det kan være mulig han fyren jeg er med bare ikke er den riktige…:/ synd, for jeg er jo glad i han.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Ekstra skrev (13 timer siden):

Har så lite fritid uten program at jeg nyter det veldig. Gir meg langt tid til frokost med radio og evt aviser. Forsøker gjerne å få meg en tur ut på ski eller til fots. Steller litt hjemme, handler evt., leser, hører musikk og mer radio, ser litt TV etterhvert, etc etc - dagen går for fort 😅

Jeg ksn bare signere her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (16 minutter siden):

Hvis jeg er aseksuell så må jeg gjøre noe med det. Som jeg skriver, jeg vet ikke hvilken celle, hvor i DNA’et ting er galt. 
Jeg vet heller ikke om det er det jeg er, for jeg har jo lyst…av og til🙃 jeg bare er ikke der at jeg kan fly på byen og finne noe.. 

Adoptere? Den tid den sorg..

 

De som er aseksuell er født sånn. Men du kan ha galt med hormonene eller noe. Eller så har du ikke møtt riktig mann. 

Anonymkode: 3a563...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De som er aseksuell er født sånn. Men du kan ha galt med hormonene eller noe. Eller så har du ikke møtt riktig mann. 

Anonymkode: 3a563...4d4

Måten du skriver på får deg til å virke litt som en jeg ikke bør ta imot svar fra. Du virker veldig lite kompetent. Så tror ikke vi diskuterer seksualitet mer. Saken er at jeg vil finne hvor feilen i meg ligger, siden det meste ved meg har vært så feil hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Måten du skriver på får deg til å virke litt som en jeg ikke bør ta imot svar fra. Du virker veldig lite kompetent. Så tror ikke vi diskuterer seksualitet mer. Saken er at jeg vil finne hvor feilen i meg ligger, siden det meste ved meg har vært så feil hele livet.

Jeg prøvde bare å hjelpe deg. Det var dumt du tok det sånn. Da må jeg bare beklage til deg fordi jeg mente ikke noe vondt med det. Men ja du er sikkert mye mer kompetent enn meg. 

Anonymkode: 3a563...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...