Gå til innhold

Elendig helg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Endelig helg etter en slitsom uke med fulltids trygding.

Anonymkode: 19889...82a

😂takk for denne 

Anonymkode: d6cf9...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en småheftig uke på jobb, mye stress og kav, og har det travelt i helga også.

Men det gjør ikke noe for neste uke kommer Hogwarts Legacy og jeg har tatt meg fri fredagen for å spille. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 timer siden):

Har vært en småheftig uke på jobb, mye stress og kav, og har det travelt i helga også.

Men det gjør ikke noe for neste uke kommer Hogwarts Legacy og jeg har tatt meg fri fredagen for å spille. :D 

Nå måtte jeg google! Tror muligens mannen hadde begynt å stusse litt om jeg hadde kjøpt meg Nintendo Switch for å spille Hogwarts legacy... ;) Men jeg elsker Harry Potter da! Artig at det er flere her inne. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nå måtte jeg google! Tror muligens mannen hadde begynt å stusse litt om jeg hadde kjøpt meg Nintendo Switch for å spille Hogwarts legacy... ;) Men jeg elsker Harry Potter da! Artig at det er flere her inne. ❤️ 

Jeg spiller på PC. :D Har drømt om denne type spill til Harry Potter siden jeg ble hekta på det. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg spiller på PC. :D Har drømt om denne type spill til Harry Potter siden jeg ble hekta på det. ❤️

Finnes det til pc? Kan det spilles på mac også? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Finnes det til pc? Kan det spilles på mac også? 🙈

Vet ingenting om mac, jeg har forhåndskjøpt det på Steam. Deluxe edition, så jeg får tilgang 72 timer før vanlig release. :D

Utfra googling ser det ikke slik ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Vet ingenting om mac, jeg har forhåndskjøpt det på Steam. Deluxe edition, så jeg får tilgang 72 timer før vanlig release. :D

Utfra googling ser det ikke slik ut. 

Du har rett, foreløpig er det ingen versjon for mac. :( Enda en grunn til å være misfornøyd med maskina mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Du har rett, foreløpig er det ingen versjon for mac. :( Enda en grunn til å være misfornøyd med maskina mi.

Ja, må få deg ordentlig maskin. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med nytt spill! 

Jeg kunne aldri hatt Mac. Synes det virker utrolig tungvint. Samme med iPhone. Nei jeg holder meg til Samsung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 3.2.2023 den 18.33):

Nå måtte jeg google! Tror muligens mannen hadde begynt å stusse litt om jeg hadde kjøpt meg Nintendo Switch for å spille Hogwarts legacy... ;) Men jeg elsker Harry Potter da! Artig at det er flere her inne. ❤️ 

Harry Potter er barnslig. 

Anonymkode: d6cf9...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...