AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ville du følt deg mindre bra i det? Anonymkode: ebcd7...8c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja 2 013 1 419 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Jeg blåser i hvor jeg kjøper bukser, så lenge de er billige og jeg trives med dem. Jeg husker som regel aldri hvilke butikker jeg kjøper klærne mine i, jeg går i ulike til jeg finner noe som passer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
90tallsbarn 4 260 318 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar (endret) Hvorfor mindre bra? Jeg kjøpte der i fjor, for de er de eneste jeg har sett som selger tencelbukser. Sånne bukser som puster så ikke svetten blir sittende på deg og gjøre deg klam. Ellers kjøper jeg ikke jeans der. Jeg er ikke så glad i klær fra masseproduksjonskjeder. Jeg kjøper tencel buksene deres fordi de er de eneste som har disse og de er så gode. Endret 5. februar av 90tallsbarn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 4 318 1 355 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Hvorfor skulle jeg det? Jeg kan forøvrig ikke kjøpe bukser på Cubus fordi de har ikke størrelsen min, men jeg har ingen problemer med å kjøpe fra KappAhl feks. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady HM 147 32 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ville du følt deg mindre bra i det? Anonymkode: ebcd7...8c9 Om jeg kunne kjøpt bukser på Cubus? Det er stort sett er jeg kjøper buksene mine. Hvor kjøper du bukser, TS? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worriesome Plenty 2 709 279 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Hva i all verden er galt med bukser fra Cubus? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er det snobberi? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Lady HM skrev (2 timer siden): Om jeg kunne kjøpt bukser på Cubus? Det er stort sett er jeg kjøper buksene mine. Hvor kjøper du bukser, TS? Jeg synes de ser billig ut. Kjøpte en bukse der gikk med den engang og kastet den. Den ser Cubus ut. Kjøper stort sett levis. Anonymkode: ebcd7...8c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden): Hva i all verden er galt med bukser fra Cubus? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er det snobberi? Jeg bare lurte om det var bare meg som synes det er viktig. Liker ikke at det ser Cubus ut. Anonymkode: ebcd7...8c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody 1 404 169 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Kjøper bare Levi's bukser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes de ser billig ut. Kjøpte en bukse der gikk med den engang og kastet den. Den ser Cubus ut. Kjøper stort sett levis. Anonymkode: Du har god råd da. Handler ikke ofte bukser. Arver en del. Hvis jeg skulle kjøpe kunne jeg kjøpt på Cubus som andre steder. Hva med Li dex of Kapahl. Hennes og Mauritz. Er det i samme kategori som cubus? Anonymkode: 8ff10...438 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har god råd da. Handler ikke ofte bukser. Arver en del. Hvis jeg skulle kjøpe kunne jeg kjøpt på Cubus som andre steder. Hva med Li dex of Kapahl. Hennes og Mauritz. Er det i samme kategori som cubus? Anonymkode: 8ff10...438 Cubus er verst. Etter det kommer Hm. Lindex og KappAhl har jeg aldri kjøpt bukser fra så det vet jeg ikke. Anonymkode: ebcd7...8c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja 2 013 1 419 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Jeg aner ikke hvordan en Cubus-bukse ser ut, og kjenner jeg er ganske glad for det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje 9 295 4 124 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Vhanja skrev (16 minutter siden): Jeg aner ikke hvordan en Cubus-bukse ser ut, og kjenner jeg er ganske glad for det. Ikke jeg heller 🤣 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje 9 295 4 124 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Ja, selvfølgelig kunne jeg ha kjøpt bukser på Cubus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 6 149 2 636 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Foreløpig kan jeg ikke kjøpe bukse eller andre klær på cubus. Rett og slett fordi jeg er for stor. Pleier å handle klær på Kapphal 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes de ser billig ut. Kjøpte en bukse der gikk med den engang og kastet den. Den ser Cubus ut. Kjøper stort sett levis. Anonymkode: ebcd7...8c9 Levisbukser ser så levis ut da. Tenker med en gang jeg ser noen i levis at her er det en som kun er opptatt av merke og utseende. Typisk med sånn stooor levis skrift på. Anonymkode: 03c87...ab1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja 2 013 1 419 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Levisbukser ser så levis ut da. Tenker med en gang jeg ser noen i levis at her er det en som kun er opptatt av merke og utseende. Typisk med sånn stooor levis skrift på. Anonymkode: 03c87...ab1 Husker levis var super-poppis på 80-tallet, da jeg vokste opp. Litt morsomt at det er "in" enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 825 5 415 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Jeg går mest i kjoler og skjørt, men har noen bukser, helst stretch-dongeri. De er vel kjøpt på typisk H&M, Cubus o.l., jeg tror jeg har arvet de fleste jeg har nå etter dattra, så antagelig har jeg selv vært med på H&M og kjøpt dem i sin tid. Jeg er heldigvis ikke så snobbete at jeg ser ned på de som går med bukser fra Cubus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Levisbukser ser så levis ut da. Tenker med en gang jeg ser noen i levis at her er det en som kun er opptatt av merke og utseende. Typisk med sånn stooor levis skrift på. Anonymkode: 03c87...ab1 Bruker levis sine skinny jeans high waist. Stor skrift er stygt uansett merke. Bukser med vie snitt i foten er stygt synes jeg da. Anonymkode: ebcd7...8c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 214 201 16 489 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Lillemus skrev (5 minutter siden): Jeg går mest i kjoler og skjørt, men har noen bukser, helst stretch-dongeri. De er vel kjøpt på typisk H&M, Cubus o.l., jeg tror jeg har arvet de fleste jeg har nå etter dattra, så antagelig har jeg selv vært med på H&M og kjøpt dem i sin tid. Jeg er heldigvis ikke så snobbete at jeg ser ned på de som går med bukser fra Cubus. Ser ikke ned på noen som kjøper derfra men jeg liker det ikke på meg selv. Anonymkode: ebcd7...8c9 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.