Gå til innhold

Kunne du kjøpt bukser på Cubus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kayia skrev (Akkurat nå):

Det har jeg allerede forklart deg. 

Javel  gidd å vær så sur a

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg syntes buksene fra Cubus var fine så, men det gjør jeg ikke. Har en joggebukse derifra. 

Derimot kjøper jeg bukser på HM og på Gina Trikot. På Gina kjøper jeg Mollybuksen. Er vel på min andre bukse siden januar 2019 og de koster 299. Kjøpte ei hvit-beige vid bukse i dag på HM for 299 den også. Den dyreste buksen min koster nok 499 tror jeg. Det er to mam-jeans (mum-jeans?) Og to jeans med hull i knærne, hvor den ene er slitt og den andre for liten. Jeg har aldri hatt ei Levisbukse. Jeg hadde sikkert likt den, men samtidig buksene til 299-499 er bra de og jeg føler meg ikke fattig på noen måte av den grunn. Tror vel de fleste ikke er så opptatt av merker, men at de liker det de går med, at det ser fint ut og at det ikke er unødvendig stive priser. I alle fall er det slik i min krets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...