Gå til innhold

Kunne du kjøpt bukser på Cubus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Husker levis var super-poppis på 80-tallet, da jeg vokste opp. Litt morsomt at det er "in" enda.

Levis har aldri vært ‘’ut’’.

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (18 minutter siden):

Husker levis var super-poppis på 80-tallet, da jeg vokste opp. Litt morsomt at det er "in" enda.

Levis har aldri vært in blant noen andre enn de som kun prøver sitt hardeste for å virke "kul". 

Anonymkode: 03c87...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Levis har aldri vært in blant noen andre enn de som kun prøver sitt hardeste for å virke "kul". 

Anonymkode: 03c87...ab1

Virke kul? Levis er kjent for kvalitet og derfor kjøper folk buksene derfra…

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg fant en modell som passet kunne jeg selvfølgelig gjort det. Siste jeans kjøpte jeg på Gina Tricot og den sitter som et skudd. 400 kroner, og finere enn mange av de jeg har fra Wrangler eller Levis.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en yoga-bukse der og kunne kjøpt annet om det var noe jeg synes var fint. Cubus-allergien gikk vel over etter ungdomsskolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Kayia skrev (45 minutter siden):

Om jeg fant en modell som passet kunne jeg selvfølgelig gjort det. Siste jeans kjøpte jeg på Gina Tricot og den sitter som et skudd. 400 kroner, og finere enn mange av de jeg har fra Wrangler eller Levis.  

Jeg kjøper de fleste buksene mine på Gina Tricot. Har et par Levis- bukser også, men de blir lite brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har buksene mine en evighet, tror ikke jeg har kjøpt noen ny langbukse siden Vivikes / Days Like This hadde opphørssalg. Da kjøpte jeg en lyseblå dongeribukse. Den siste jeg kjøpte, fant jeg på et bruktmarked. Jeg er ingen loppejeger, men dette var mer oversiktlig, og jeg var der fordi jeg skulle levere noe fra et dødsbo. 

I fjor sommer kjøpte jeg to "capribukser" på salg på Bogerud Tekstil, det er kanskje en enda "verre" butikk enn Cubus. Men jeg er en gammel røy. Jeg synes klær er kjedelig, men jeg liker å ha noe å variere med, så jeg handler nesten bare på salg. Da er det lettere å ta med seg en overdel eller to, enn å prøve bukser. 

Jeg husker Cubus begynte å bli et skjellsord mens jeg fortsatt kjøpte barnetøy. Jeg blåser i merker og har aldri hatt noe imot å kjøpe billig tøy, verken til meg selv eller ungene, men jeg synes faktisk noen av Cubus-klærne har sett såpass "billige" ut at det ikke har vært aktuelt. Jeg husker ikke noe spesielt om bukser, men typisk gensere, hettejakker o.l. som er ensfarget, fasongløse /  klumpete og ser ukomfortable ut. Plaggene på f.eks. KappAhl er like rimelige og ser mer normale ut. Det jeg har handlet på Cubus er vel stort sett undertøy og T-trøyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (8 minutter siden):

eg blåser i merker og har aldri hatt noe imot å kjøpe billig tøy, verken til meg selv eller ungene, men jeg synes faktisk noen av Cubus-klærne har sett såpass "billige" ut at det ikke har vært aktuelt.

Handlet ikke så mye på Cubus da mine var små for jeg mener det samme som deg - alt var jo ensfarget og kjedelig, de hadde singleter, topper, t-skjorter og gensere i samme stoff og en del ulike farger, men alt var jo likedan! Hadde en del singleter derfra en periode jeg hadde dilla på det og de var greie de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper gjerne tøy i rimeligere butikker som KappAhl og H&M, men kan ikke huske sist jeg tok turen innom Cubus. Jeg har tidligere erfart at de ikke har hatt plagg som jeg har likt noe særlig, så da har jeg sluttet å gå der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (På 5.2.2023 den 21.41):

"Ser Cubus ut"! Å jeg elsker slike wannabe-sosser som deg.

??????!

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (22 timer siden):

Om jeg fant en modell som passet kunne jeg selvfølgelig gjort det. Siste jeans kjøpte jeg på Gina Tricot og den sitter som et skudd. 400 kroner, og finere enn mange av de jeg har fra Wrangler eller Levis.  

Gina tricot nevnte jeg ikke da kvaliteten er kvanitet 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøper gjerne tøy i rimeligere butikker som KappAhl og H&M, men kan ikke huske sist jeg tok turen innom Cubus. Jeg har tidligere erfart at de ikke har hatt plagg som jeg har likt noe særlig, så da har jeg sluttet å gå der. 

Passer ikke bukser fra KappAhl eller generelt klær derfra. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Gina tricot nevnte jeg ikke da kvaliteten er kvanitet 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Det skjønte jeg ikke? Kvaliteten er hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Det skjønte jeg ikke? Kvaliteten er hva? 

Gina tricot er dårlig kvalitet..

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gina tricot er dårlig kvalitet..

Anonymkode: ebcd7...8c9

Mulig, men ikke på den jeg kjøpte. Den er fremdeles helt sort og holder passformen godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Mulig, men ikke på den jeg kjøpte. Den er fremdeles helt sort og holder passformen godt. 

Er det ikke jeans da?

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ikke jeans da?

Anonymkode: ebcd7...8c9

? Nok en gang skjønner jeg ikke hva du mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

? Nok en gang skjønner jeg ikke hva du mener? 

Buksen fra Gina tricot. Er jeans jeg snakker om

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...