Gå til innhold

Dere som er motstandere av wokebevdgelsen. Hva tenker dere om Sophie Elise


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva du tenker her. Men jeg ser at du syns woke er bra, men at du savner at man kritiserer flere som på ulike måter gjør ting du ikke syns er greit. 

Da tror jeg du ‘misforstår’.

Woke er bullshit. Woke forskjellsbehandler. Jeg anklager woke folk for å gå med skylapper. De vil ikke kritisere andre kulturers stygge sider.

Som feks æreskulturer ala islam.

Men ettersom du ikke forstod min forrige post, skjønner du nok ikke denne heller.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (9 timer siden):

og ønsket ekstremt mange har om å kansellere henne? Jeg diskuterte dette med noen i dag. De var for at hun skulle miste jobben i NRK, men er mot woke ellers. 

Jeg er ikke opptatt av å frata SE retten til å ytre seg offentlig, men jeg er i mot at NRK velger å bruke penger på hennes podcast. Ikke pga den bildehistorien, men pga innholdet i podcasten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 time siden):

Jeg er ikke opptatt av å frata SE retten til å ytre seg offentlig, men jeg er i mot at NRK velger å bruke penger på hennes podcast. Ikke pga den bildehistorien, men pga innholdet i podcasten. 

En ting er å være imot, en annen ting er å kansellere uten at noen har gjort noe som helst galt. Det er jo ikke bare dette NRK bruker penger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (30 minutter siden):

En ting er å være imot, en annen ting er å kansellere uten at noen har gjort noe som helst galt. Det er jo ikke bare dette NRK bruker penger på. 

Galt og galt, å lefle med narko på den måten er ikke spesielt smart. Særlig ikke for en ex-narkoman.

Og ikke første gangen hun har dummet seg ut.

https://www.nrk.no/vestland/sophie-elise-pa-lustrabadet-1.16178601

Sophie Elise og venninnene røykte og drakk på offentleg bad etter stengetid. 

Men best å bare drite i det.

Jo mindre tid man bruker på denne fjolla jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saft Suse! skrev (7 minutter siden):

Galt og galt, å lefle med narko på den måten er ikke spesielt smart. Særlig ikke for en ex-narkoman.

Og ikke første gangen hun har dummet seg ut.

https://www.nrk.no/vestland/sophie-elise-pa-lustrabadet-1.16178601

Sophie Elise og venninnene røykte og drakk på offentleg bad etter stengetid. 

Men best å bare drite i det.

Jo mindre tid man bruker på denne fjolla jo bedre.

Jeg liker ikke sånn aggressivitet. Hun er heller ingen eks-narkoman. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke sånn aggressivitet. Hun er heller ingen eks-narkoman. 

I fjor la hun seg inn på rehabilitering for rusavhengighet.

Anonymkode: 69973...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I fjor la hun seg inn på rehabilitering for rusavhengighet.

Anonymkode: 69973...a2b

Hun var avhengig av piller en periode ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hun var avhengig av piller en periode ja. 

Da er det ikke så veldig smart å vise seg frem med narko på den måten.

Anonymkode: 69973...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det ikke så veldig smart å vise seg frem med narko på den måten.

Anonymkode: 69973...a2b

Det var venninnen som hadde det. Bildet ble fjernet veldig kort tid etterpå. Hun har ikke gjort noe som helst som tilsier at hun bør kanselleres. Dette er så storm i vannglass at det er helt absurd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det var venninnen som hadde det.

Det var SE som lag ut bildet, med en viss tekst.

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Bildet ble fjernet veldig kort tid etterpå. Hun har ikke gjort noe som helst som tilsier at hun bør kanselleres. Dette er så storm i vannglass at det er helt absurd. 

Ikke mer absurd enn andre kanselleringer.

 

Endret av Saft Suse!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saft Suse! skrev (2 minutter siden):

Det var SE som lag ut bildet, med en viss tekst.

Ikke mer absurd enn andre kanselleringer.

 

Jo, det er jo akkurat det det er! Folk kommer med rasistiske ytringer, viser vold og diskriminerer andre pga legning. Og så kommer Sophie Elise og legger ut et bilde med en venninne med det som antas å være en brukerdose kokain i noen sekunder. 

Ærlig talt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg synes SE kan få ha sin podcast.

Jeg reagerer mer på det evinnelige hardkjøret på dekningen av nordisk vintersport. Jeg blir helt kvalm av denne evinnelige langrennsdekningen. Har de ikke skjønt vi vinner fordi det er nesten bare her det er en veldig utbredt sport?

Hva SE står for og snakker om, vet jeg ikke. Annet enn plastisk kirurgi. 
 

NRK ett mediehus som skal ha noe for alle. Ikke bare de som liker langrenn og skiskyting.

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat
Worriesome Plenty 2 skrev (40 minutter siden):

Jeg synes SE kan få ha sin podcast.

Jeg reagerer mer på det evinnelige hardkjøret på dekningen av nordisk vintersport. Jeg blir helt kvalm av denne evinnelige langrennsdekningen. Har de ikke skjønt vi vinner fordi det er nesten bare her det er en veldig utbredt sport?

Hva SE står for og snakker om, vet jeg ikke. Annet enn plastisk kirurgi. 
 

NRK ett mediehus som skal ha noe for alle. Ikke bare de som liker langrenn og skiskyting.

Enig. Tar en podcast der SE sniffer kokain med vennene sine over langrenn any day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (5 timer siden):

Jeg synes SE kan få ha sin podcast.

Jeg reagerer mer på det evinnelige hardkjøret på dekningen av nordisk vintersport. Jeg blir helt kvalm av denne evinnelige langrennsdekningen. Har de ikke skjønt vi vinner fordi det er nesten bare her det er en veldig utbredt sport?

Hva SE står for og snakker om, vet jeg ikke. Annet enn plastisk kirurgi. 
 

NRK ett mediehus som skal ha noe for alle. Ikke bare de som liker langrenn og skiskyting.

Hvis de skal være et mediehus for alle så bør de sende sport også. Jeg savner egentlig den tiden hvor man kunne se OL og VM på NRK.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (På 23.2.2023 den 11.23):

og ønsket ekstremt mange har om å kansellere henne? Jeg diskuterte dette med noen i dag. De var for at hun skulle miste jobben i NRK, men er mot woke ellers. 

Tror du misforstår problemet med "woke" mobben som du tydeligvis tilhører eller liker.

1 - "Jeg nekter å spille harry potter spillet, fordi JK rowling er transfob"

Idiotisk, men ikke et stort problem.

2 - "Jeg krever/foreslår/ønsker at DU stopper å spille harry potter spillet, fordi JK rowling er transfob. Støtter du spillet støtter du transfobi! Jeg vil gå til pressen/sjefen/venner/annonsører/publicists og fortelle dem hvor viktig det er å stanse dette spillet"

Idiotisk, og et stort problem

1. er normalt og ting som skjer, alle kommer ikke overens med andre, om en baker er en drittsekk og jeg derfor dropper å gå til bakeren så whatever ingen som vil tvinge noen til å dra til en baker de misliker men vil oppfordre til litt raushet generelt gir et bedre samfunn som regel, problemer med woke mobben er at de ikke stanser der, om bakeren var en drittsekk skal han miste jobben, du skal gå til venner familie sjefen huseieren annonsører etc etc og KREVE at han mister jobben fordi han sa et stygt ord el.l. Det er problemet med "dere" "woke" folk.

Anonymkode: ff7cb...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du misforstår problemet med "woke" mobben som du tydeligvis tilhører eller liker.

1 - "Jeg nekter å spille harry potter spillet, fordi JK rowling er transfob"

Idiotisk, men ikke et stort problem.

2 - "Jeg krever/foreslår/ønsker at DU stopper å spille harry potter spillet, fordi JK rowling er transfob. Støtter du spillet støtter du transfobi! Jeg vil gå til pressen/sjefen/venner/annonsører/publicists og fortelle dem hvor viktig det er å stanse dette spillet"

Idiotisk, og et stort problem

1. er normalt og ting som skjer, alle kommer ikke overens med andre, om en baker er en drittsekk og jeg derfor dropper å gå til bakeren så whatever ingen som vil tvinge noen til å dra til en baker de misliker men vil oppfordre til litt raushet generelt gir et bedre samfunn som regel, problemer med woke mobben er at de ikke stanser der, om bakeren var en drittsekk skal han miste jobben, du skal gå til venner familie sjefen huseieren annonsører etc etc og KREVE at han mister jobben fordi han sa et stygt ord el.l. Det er problemet med "dere" "woke" folk.

Anonymkode: ff7cb...818

Det er alltid noen som vil overdrive og dramatisere. Alle er ikke like moderate, men det må vi leve med da det er helt vanlig. Noen "overreagerer" alltid.

Ellers er jo alt du skriver det som nå skjer med Sophie Elise. Folk påstår at de mister tillit til NRK, og vil presse dem til å avslutte samarbeidet. Og det er det ikke woke som står bak 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Grendel skrev (9 timer siden):

Hvis de skal være et mediehus for alle så bør de sende sport også. Jeg savner egentlig den tiden hvor man kunne se OL og VM på NRK.

 

Det er mengden jeg klager på. Og at det har så høy prioritet at andre programmer flyttes etc…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (14 timer siden):

Enig. Tar en podcast der SE sniffer kokain med vennene sine over langrenn any day.

Hvitt pudder er hvitt pudder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 timer siden):

Ellers er jo alt du skriver det som nå skjer med Sophie Elise. Folk påstår at de mister tillit til NRK, og vil presse dem til å avslutte samarbeidet. Og det er det ikke woke som står bak 🙂

Joa men de tvinges jo til å betale for NRK, så det blir litt annerledes også.

Om jeg TVINGER DEG til å gå til en baker, og bakeren er transfob, så gir det noe mer mening å bli litt smågretten. Har du valg så kan du bare velge en annen baker

Anonymkode: ff7cb...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Joa men de tvinges jo til å betale for NRK, så det blir litt annerledes også.

Om jeg TVINGER DEG til å gå til en baker, og bakeren er transfob, så gir det noe mer mening å bli litt smågretten. Har du valg så kan du bare velge en annen baker

Anonymkode: ff7cb...818

Ja det er stadig klaging på hva vi må betale for. 

Jeg har aldri i mitt liv sett på vintersport annet enn snowboard og isdans . To ganske smale sportsgrener i norske øyne, mens langrenn og skøyter og gud vet hva, blir sendt i dages og ukesvis. Jeg har ikke vært inne på tanken om å klage en gang, for jeg skjønner at andre vil se det. Det skal vel være noe for alle, og podcasten har høye lyttertall.

Alle har et valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...