Gå til innhold

@Admin og Rhodiola jeg skriver nå en klage !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

På hvilke punkt trigger jeg deg? Jeg prøver ikke være morsom nemelig. Som denne tråden den var ikke ment morsomt, og hvorfor den blir det likevel vet jeg ikke. Jeg skriver ut fra hvordan jeg føler det. Bruker ord som jeg føler beskriver det. 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Ok. Da så 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (51 minutter siden):

Ok. Da så 🙂

Hvordan trigger jeg deg? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan trigger jeg deg? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Det forklarte jeg jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (6 timer siden):

Ja, mye fra First Price er helt fin god kvalitet. Det jeg ikke liker er dopapiret #såriræva

Og pommes fritesen. Den er bare små avkapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Admin hvorfor svarer du ikke? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Høres ut som det trengs en ny tråd om hvorfor klagetråden ikke besvares !

Også en tråd om hvorfor tråden, om hvorfor klagetråden ikke besvares, ikke besvares

Også en tråd om hvorfor tråden, om hvorfor tråden om hvorfor klagetråden ikke besvares, ikke besvares

osv. Noe Sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Like Utfall skrev (10 minutter siden):

Høres ut som det trengs en ny tråd om hvorfor klagetråden ikke besvares !

Også en tråd om hvorfor tråden, om hvorfor klagetråden ikke besvares, ikke besvares

Også en tråd om hvorfor tråden, om hvorfor tråden om hvorfor klagetråden ikke besvares, ikke besvares

osv. Noe Sånt.

Fordi her kommer det tydelig frem at jeg kun er en FirstPrice og i minsreverdig skuffen som ikke fortjener et svar, men hadde det vært EN GILDE hadde DE fått SVAR!!!!!!

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

@Admin hvorfor svarer du ikke? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

DOL er en av de roligste forumene vi har med lite regelbrudd, og lite henvendelser. Derfor er det dette forumet, som fungerer i størst mulig grad utmerket på egenhånd også det forumet som blir besøkt sjeldnest med mindre noe rapporteres. Jeg ser tråden ble postet 15:17 i går og da var jeg rett og slett på ett arrangement i regi av jobb, og etter dette var det andre ting som skjedde utenfor arbeidstid. Derfor kan det ta litt tid før noen emner blir besvart, men jeg har en uskreven regel på 24 timer med mindre noe skjer som sykdom e.l. (og sjeldent da heller ettersom jeg har vært jevnlig innom til tross for en operasjon for 2 uker siden). 

 

Ellers er det ikke lett for meg å svare på hvorfor akkurat den tråden ble flyttet til humorhjørnet, jeg har lest over den nå og ser både på HI og svarene at det i hovedsak er mer ment som humor enn seriøst og jeg antar det er derfor tråden er blitt flyttet. De tidligere trådene som har blitt flyttet har alle hatt en humoristisk tone og dermed blitt flyttet til ett mer passende forum slik vi gjør med tråder som passer andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fordi her kommer det tydelig frem at jeg kun er en FirstPrice og i minsreverdig skuffen som ikke fortjener et svar, men hadde det vært EN GILDE hadde DE fått SVAR!!!!!!

Anonymkode: 8cdef...9d5

Jeg tror du får svar når Admin har tid, uavhengig av hvilket kjøttpålegg du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (59 minutter siden):

Jeg tror du får svar når Admin har tid, uavhengig av hvilket kjøttpålegg du er :)

Ja jeg fikk svar tilslutt og det var jo egentlig greit. Takk @Admin for svar, dol er og har kanskje vært et rolig forum med få regelbrudd. Jeg tror jeg leder i antall utestengelser så langt og jeg håper ikke jeg har gitt deg grått hår. Med tiden kan det være jeg går over til Gilde -gjengen. 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja jeg fikk svar tilslutt og det var jo egentlig greit. Takk @Admin for svar, dol er og har kanskje vært et rolig forum med få regelbrudd. Jeg tror jeg leder i antall utestengelser så langt og jeg håper ikke jeg har gitt deg grått hår. Med tiden kan det være jeg går over til Gilde -gjengen. 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Jeg synes du skal ha høyere ambisjoner enn det. Gå for Jacobs 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (Akkurat nå):

Jeg synes du skal ha høyere ambisjoner enn det. Gå for Jacobs 😊

Eller hansa badsturøkt juleskinke. Den er best. Og hansa bacon. 

 

Men du TS du er kanskje som makrell i tomat. Enten liker man deg eller så orker man ikke tullingen? Neida. 

Jeg var på et tidspunkt lei, men så har jeg endt opp med å synes du er artig. Også blir jeg oppgitt av og til, men det er mest når du svarer frekt. Det kan du klare å gjøre noe med. Du kan tenke på den imens du henger til røyking i badstuen. :)

For en dårlig humor jeg har ja. Jeg synes dette er litt morsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 timer siden):

Ellers er det ikke lett for meg å svare på hvorfor akkurat den tråden ble flyttet til humorhjørnet, jeg har lest over den nå og ser både på HI og svarene at det i hovedsak er mer ment som humor enn seriøst og jeg antar det er derfor tråden er blitt flyttet. De tidligere trådene som har blitt flyttet har alle hatt en humoristisk tone og dermed blitt flyttet til ett mer passende forum slik vi gjør med tråder som passer andre steder. 

Det stemmer.

Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (58 minutter siden):

Jeg synes du skal ha høyere ambisjoner enn det. Gå for Jacobs 😊

Det hadde jo vært en drøm som ville gått i oppfyllelse. 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (55 minutter siden):

Eller hansa badsturøkt juleskinke. Den er best. Og hansa bacon. 

 

Men du TS du er kanskje som makrell i tomat. Enten liker man deg eller så orker man ikke tullingen? Neida. 

Jeg var på et tidspunkt lei, men så har jeg endt opp med å synes du er artig. Også blir jeg oppgitt av og til, men det er mest når du svarer frekt. Det kan du klare å gjøre noe med. Du kan tenke på den imens du henger til røyking i badstuen. :)

For en dårlig humor jeg har ja. Jeg synes dette er litt morsomt. :)

Kanskje det er sånn det er at enten liker man meg eller ikke men jeg liker dere jo alle sammen faktisk. Jeg har skjønt at dersom jeg er på skrå-kanten blir jeg fort korrigert enten av den ene eller den andre. En liten beskjed til admin og Rhodiola og «alle var på» i tråden. Så kanskje denne våren blir rolig når jeg blir så godt passet på her på doktoronline😁👍

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (59 minutter siden):

Eller hansa badsturøkt juleskinke. Den er best. Og hansa bacon. 

 

Men du TS du er kanskje som makrell i tomat. Enten liker man deg eller så orker man ikke tullingen? Neida. 

Jeg var på et tidspunkt lei, men så har jeg endt opp med å synes du er artig. Også blir jeg oppgitt av og til, men det er mest når du svarer frekt. Det kan du klare å gjøre noe med. Du kan tenke på den imens du henger til røyking i badstuen. :)

For en dårlig humor jeg har ja. Jeg synes dette er litt morsomt. :)

Jeg skal medgå at jeg liker trådstarter bedre enn jeg liker makrell i tomat. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 minutt siden):

Jeg skal medgå at jeg liker trådstarter bedre enn jeg liker makrell i tomat. 😅

Makrell i tomat er digg, spesielt den med chili. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kanskje det er sånn det er at enten liker man meg eller ikke men jeg liker dere jo alle sammen faktisk. Jeg har skjønt at dersom jeg er på skrå-kanten blir jeg fort korrigert enten av den ene eller den andre. En liten beskjed til admin og Rhodiola og «alle var på» i tråden. Så kanskje denne våren blir rolig når jeg blir så godt passet på her på doktoronline😁👍

Anonymkode: 8cdef...9d5

Ja du begynner å få litt poeng her og der. Du er jo et spesielt menneske og selv om jeg noen ganger skjønner en tråd er tull så kan jeg engasjere meg i en fiktiv problemstilling for underholdning akkurat som man ser på film. 

ISW skrev (32 minutter siden):

Jeg skal medgå at jeg liker trådstarter bedre enn jeg liker makrell i tomat. 😅

Jeg hater makrell i tomat, men er enig med deg. Så det ble jo en dum sammenligning. 😇 Ananas på pizza da. Bare at jeg liker ikke det heller. Jeg liker null niks av slik mat folk enten elsker eller liker. 😛 Nei eksker eller hater. Men skal jeg velge mellom elske og like angående TS så går jeg for like. Ekske blir for heftig. For tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Ja du begynner å få litt poeng her og der. Du er jo et spesielt menneske og selv om jeg noen ganger skjønner en tråd er tull så kan jeg engasjere meg i en fiktiv problemstilling for underholdning akkurat som man ser på film. 

Jeg hater makrell i tomat, men er enig med deg. Så det ble jo en dum sammenligning. 😇 Ananas på pizza da. Bare at jeg liker ikke det heller. Jeg liker null niks av slik mat folk enten elsker eller liker. 😛 Nei eksker eller hater. Men skal jeg velge mellom elske og like angående TS så går jeg for like. Ekske blir for heftig. For tidlig. 

Fint du synes jeg er artig, jeg er en ganske artig person altså det må jeg si meg enig i. Kan nok provosere en og hver til tider men det er sånn det er. Aldri ment vondt. Hvordan spesiell er jeg? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fint du synes jeg er artig, jeg er en ganske artig person altså det må jeg si meg enig i. Kan nok provosere en og hver til tider men det er sånn det er. Aldri ment vondt. Hvordan spesiell er jeg? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Vet ikke hvordan forklare det, men du klarer å komme med disse kommentarene dine som du sier er seriøs, men som jeg tror ofte er delvis seriøst, men så satt på spissen. Også klarer du jo å skape veldig mye engasjement selv om de som engasjerer seg regelmessig blir irritert, du blir kalt troll osv. Jeg vet fortsatt ikke om du troller veldig mye, eller om du er så naiv som du er og bruker mye satt på spissen formuleringer for å skape reaksjoner. 

Lurer på hvordan du er mot venner. Det kan vel ikke være samme greia. Jeg hadde nok ikke tolerert det fra en venn med mindre det utviklet seg til veldig intern humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...