Gå til innhold

@Admin og Rhodiola jeg skriver nå en klage !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Vet ikke hvordan forklare det, men du klarer å komme med disse kommentarene dine som du sier er seriøs, men som jeg tror ofte er delvis seriøst, men så satt på spissen. Også klarer du jo å skape veldig mye engasjement selv om de som engasjerer seg regelmessig blir irritert, du blir kalt troll osv. Jeg vet fortsatt ikke om du troller veldig mye, eller om du er så naiv som du er og bruker mye satt på spissen formuleringer for å skape reaksjoner. 

Lurer på hvordan du er mot venner. Det kan vel ikke være samme greia. Jeg hadde nok ikke tolerert det fra en venn med mindre det utviklet seg til veldig intern humor. 

Hm ja jeg skjønner hva du mener. Ikke godt og si. Jeg tror jo jeg har blitt kalt troll fordi jeg ikke lemper ut alt jeg har opplevd og heller snakker om livet som i hverdagen? Kanskje jeg skriver på en engasjerende måte siden mine tråder ofte blir store? Jeg vet ikke men jeg har mange venner altså, og er en god hjertet person (med noe medfødt) temperament som roer seg fort. 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hm ja jeg skjønner hva du mener. Ikke godt og si. Jeg tror jo jeg har blitt kalt troll fordi jeg ikke lemper ut alt jeg har opplevd og heller snakker om livet som i hverdagen? Kanskje jeg skriver på en engasjerende måte siden mine tråder ofte blir store? Jeg vet ikke men jeg har mange venner altså, og er en god hjertet person (med noe medfødt) temperament som roer seg fort. 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Det er flere her som ikke deler sånn fra livet sitt uten at de kalles troll av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Det er flere her som ikke deler sånn fra livet sitt uten at de kalles troll av den grunn. 

Hva vil du jeg skal svare på det? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva vil du jeg skal svare på det? 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Det har jeg ingen mening om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (13 minutter siden):

Det har jeg ingen mening om. 

En first price kan ikke bli en Gilde over natten, må du vel forstå. Men jeg er jo i en forbedringsprosess? Synes jeg har klart meg bra… 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Vet ikke hvordan forklare det, men du klarer å komme med disse kommentarene dine som du sier er seriøs, men som jeg tror ofte er delvis seriøst, men så satt på spissen. Også klarer du jo å skape veldig mye engasjement selv om de som engasjerer seg regelmessig blir irritert, du blir kalt troll osv. Jeg vet fortsatt ikke om du troller veldig mye, eller om du er så naiv som du er og bruker mye satt på spissen formuleringer for å skape reaksjoner. 

Lurer på hvordan du er mot venner. Det kan vel ikke være samme greia. Jeg hadde nok ikke tolerert det fra en venn med mindre det utviklet seg til veldig intern humor. 

Det er nok en blanding her.  Uansett hva det er så blir ikke det vellykket i lengden.  I visse kretser er det kanskje helt naturlig å gi bil i bursdagsgave, men det er det ikke hos mennesker med vanlig økonomi som de fleste.  Det viser et spesielt behov å bruke så mye tid på et forum på nettet og prøve å sprite det opp med "mislykket tull".

Når det så blir slettet og flyttet gang på gang så ringer noen varselsklokker hos meg.  For min del kan dette være på Åpent forum, jeg velger ut hva jeg leser og det er ikke en stor del av det som blir skrevet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Savannah skrev (14 minutter siden):

Det er nok en blanding her.  Uansett hva det er så blir ikke det vellykket i lengden.  I visse kretser er det kanskje helt naturlig å gi bil i bursdagsgave, men det er det ikke hos mennesker med vanlig økonomi som de fleste.  Det viser et spesielt behov å bruke så mye tid på et forum på nettet og prøve å sprite det opp med "mislykket tull".

Når det så blir slettet og flyttet gang på gang så ringer noen varselsklokker hos meg.  For min del kan dette være på Åpent forum, jeg velger ut hva jeg leser og det er ikke en stor del av det som blir skrevet.  

En blanding av hva da?

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En blanding av hva da?

Anonymkode: 8cdef...9d5

Blanding av det som er fremhevet i innlegget til Glitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (3 minutter siden):

Blanding av det som er fremhevet i innlegget til Glitter.

Det var da voldsomt så mye denne tråden plutselig skulle handle om meg… 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var da voldsomt så mye denne tråden plutselig skulle handle om meg… 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Du legger opp til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (3 minutter siden):

Du legger opp til det.

Jeg spør hva dere mener med det dere skriver som jeg ikke forstår noe av. Det er ganske normalt i en samtale irl også.! 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg spør hva dere mener med det dere skriver som jeg ikke forstår noe av. Det er ganske normalt i en samtale irl også.! 

Anonymkode: 8cdef...9d5

Vi mener sikkert like mye som vi er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (Akkurat nå):

Vi mener sikkert like mye som vi er mange.

????????

Anonymkode: 8cdef...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Rhodiola låste denne emne
Glitter skrev (6 timer siden):

Ananas på pizza da. Bare at jeg liker ikke det heller. Jeg liker null niks av slik mat folk enten elsker eller liker. 😛 Nei eksker eller hater.

Ananas på pizza burde være forbudt.

 

Ellers var tråden opprettet for ett spørsmål til Admin og mod, ikke for brukerdebatt og forblir derfor stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...