Gå til innhold

Ble spurt om innleggelse.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hva er grunnen til at du ikke tar risperdal nå? 

Jeg tar risperdal nå men det er vanskelig for jeg er så ambivalent, det går jo mest mot å slutte men det er kanskje ikke så lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (49 minutter siden):

Nei jeg tror ikke innleggelse er det rett for meg, jeg trives best hjemme i min egen seng. Og syns det var et rart forslag. 

Er enig i at hjemme er best for de fleste. Er så mye folk å forholde seg til på sykehus også det er nok til å gjøre de fleste folk gale med mindre man er en veldig sosial person. Ekle senger har de også som lukter urin

Anonymkode: c22e4...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hallo på do. Men jeg lurte på et spørsmål. 

Anonymkode: 23253...e08

Han kan mye på mange områder, både psykisk og fysisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Han kan mye på mange områder, både psykisk og fysisk. 

Ok. 

Anonymkode: 23253...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er enig i at hjemme er best for de fleste. Er så mye folk å forholde seg til på sykehus også det er nok til å gjøre de fleste folk gale med mindre man er en veldig sosial person. Ekle senger har de også som lukter urin

Anonymkode: c22e4...487

Ja det er det og det er litt skremmende med ukjente folk å forholde seg til, hadde vel blitt til at jeg satt mye på rommet som vanlig. Har ikke opplevd at sengen har luktet urin men det er harde senger, har løst det med å legge en dyne under lakenet. Så er det det at jeg sover med tena så da måttet jeg ta det med, men lenge siden jeg har hatt uhell nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Jeg tar risperdal nå men det er vanskelig for jeg er så ambivalent, det går jo mest mot å slutte men det er kanskje ikke så lurt. 

Ok. Har du grunn til å ikke ha tillit til helsepersonell siden du ikke vil tenke på det de sier, eller se noe positivt med det de foreslår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ok. Har du grunn til å ikke ha tillit til helsepersonell siden du ikke vil tenke på det de sier, eller se noe positivt med det de foreslår? 

Har tillit til dem jeg og har jo tatt risperdal lenge nå fordi de har oppmuntret meg til det, men til sist er det jo mitt valg og det er mitt valg ang innleggelse og. De respekterer det, det var bare et tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Har tillit til dem jeg og har jo tatt risperdal lenge nå fordi de har oppmuntret meg til det, men til sist er det jo mitt valg og det er mitt valg ang innleggelse og. De respekterer det, det var bare et tilbud. 

Ok. Jeg bare spurte fordi du virket veldig motvillig. Det er jo ulike grunner til at folk er det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ekle senger har de også som lukter urin

Har jeg aldri merket. Madrassene er beskyttet der jeg er, og det vaskes og skiftes etter hver pasient. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (6 minutter siden):

Har jeg aldri merket. Madrassene er beskyttet der jeg er, og det vaskes og skiftes etter hver pasient. 

Madrassen sitter fast og er fulle av tissemerker. 

Anonymkode: c22e4...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Ok. Jeg bare spurte fordi du virket veldig motvillig. Det er jo ulike grunner til at folk er det 🙂

Jeg har mine perioder med medisinslutt og det vet de godt og aksepterer det, men jeg har ikke ønske om å bli dårlig. Bare så det er sagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Jeg har mine perioder med medisinslutt og det vet de godt og aksepterer det, men jeg har ikke ønske om å bli dårlig. Bare så det er sagt :) 

Om ikke du har ønske om å være dårlig, så er ikke medisinslutt så lurt. Du vet jo hvordan det pleier å gå når du slutter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (Akkurat nå):

Om ikke du har ønske om å være dårlig, så er ikke medisinslutt så lurt. Du vet jo hvordan det pleier å gå når du slutter.. 

Jeg vet jeg har sluttet mange ganger og har jo begynt igjen, men har alltid et håp om at ting skal gå bra. Jeg vil bare ha det bra og ikke være så likegyldig heller, men kan jo redusere risperdal. Men har jo prøvd det og, virker som om jeg må ha 3 mg. Vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Madrassen sitter fast og er fulle av tissemerker. 

Anonymkode: c22e4...487

Æsj 

Anonymkode: 23253...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Madrassen sitter fast og er fulle av tissemerker. 

Anonymkode: c22e4...487

Det var dårlig, der jeg har vært var det plast på madrassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Det var dårlig, der jeg har vært var det plast på madrassen. 

Men hva er under madrassen? 

Anonymkode: 23253...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hva er under madrassen? 

Anonymkode: 23253...e08

Det er plast på hele madrassen, både over og under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 timer siden):

Er det noen her? Hallo? Noen råd? 

Hei:-)

Slik jeg kjenner deg, så trenger du medisiner. Du har sluttet helt veldig, veldig mange ganger - og du blir alltid ordentlig dårlig.  Jeg tror du må regne med at dere må prøve og feile litt for å finne den beste løsningen for deg. Siden du liker dårlig å være innlagt - og det tar lang tid før man ordentlig vet hva som er best for deg - så synes jeg det er greit om du ikke velger innleggelse. Jeg tenker du har et realistisk syn på hva du kan oppnå med en innleggelse. 

Fortsett å samarbeide med FACT slik du har gjort i mange år, jeg synes dere er flinke sammen:-)

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
frosken skrev (10 timer siden):

Hei:-)

Slik jeg kjenner deg, så trenger du medisiner. Du har sluttet helt veldig, veldig mange ganger - og du blir alltid ordentlig dårlig.  Jeg tror du må regne med at dere må prøve og feile litt for å finne den beste løsningen for deg. Siden du liker dårlig å være innlagt - og det tar lang tid før man ordentlig vet hva som er best for deg - så synes jeg det er greit om du ikke velger innleggelse. Jeg tenker du har et realistisk syn på hva du kan oppnå med en innleggelse. 

Fortsett å samarbeide med FACT slik du har gjort i mange år, jeg synes dere er flinke sammen:-)

Hei ja :) 

Jo du har vel rett i det, får bare ta risperdal for å unngå innleggelse. Liker det ikke nei, hjemme er best. 

Jo takk, det skal jeg gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...