Gå til innhold

Kjentes ut som hjertet vibrerte og jeg klarte ikke puste ordentlig, faktiske hjerteproblemer eller søvnparalyse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I natt skjedde det flere ganger (3-4) at jeg våknet av at det føltes ut som hjertet vibrerte og at jeg ikke klarte puste ordentlig. Jeg vet ikke om det var reelt eller noe jeg bare følte. Men uansett var det veldig ubehagelig, men ikke noe vondt i det hele tatt. Ble også bare veldig redd. 

Nå når jeg har våknet ordentlig har jeg ingen symptomer. Først tenkte jeg at det var noe alvorlig galt og vurderte ringe legekontoret. Men så kom jeg på søvnparalyse og at det kanskje kunne være det? For det var så vidt litt slik at jeg følte jeg ikke klarte røre meg fordi jeg tenkte jeg måtte prøve å ringe etter hjelp. 

Noen som har peiling på hjertet? Kan dette være reelle problemer med hjertet eller ikke? Og såfall, om det er reelt, hva burde jeg passe på? Jeg tenker at siden det bare har skjedd en gang og jeg ikke har symptomer lengre så bestiller jeg ikke time med fastlegen ennå.

Anonymkode: 6198b...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...