Gå til innhold

Et slags trykk i hodet. Noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Av og til får jeg trykk i hodet. Det kan vare over et par dager i lengden, så er jeg helt klar igjen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. For det er ikke direkte smerte. Men det er som om konsentrasjonen min blir betydelig svekket. Jeg glemmer ting, og når jeg husker en ting så glemmer jeg noe annet. Feks, jeg kan gå på badet for å skifte bukse. Setter meg og tisser, og drar på meg igjen samme buksa jeg egt skulle ta av. Det er så mange slike eksempler. 
Et annet er at da jeg kom på jobb i dag hentet jeg noen papirer fra bunken min jeg skulle se på, gikk på do og tok med papirene. Da jeg gikk frem til der jeg jobber så glemte jeg papirene på do og måtte gå tilbake.

Jeg aner ikke hva dette er. Jeg er ikke deprimert, men mer flat akkurat nå. Det kjennes som et slags trykk bakerst i hodet eller bak øynene. Men jeg har ikke problemer med å være våken. 
 

 

Anonymkode: 67fb4...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva det kan være, men ville bestilt en time hos fastlegen om du ikke alt har vert der 🙂

Anonymkode: b0dd7...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Går du på noen medisiner som kanskje kan forklare dette?

Anonymkode: 29cbf...db3

Zoloft og Aduvanz, men det startet ikke da. Dette er mer noe som jeg har hatt og ikke hatt uavhengig av det.. 

Anonymkode: 67fb4...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...