Gå til innhold

Er alle her inne fattige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (2 minutter siden):

Jeg skal spare til Tesla.

Her skal jeg spare til den nye yaris hybrid. Synes den er fin og hvis den er like god å kjøre som den jeg har, så er jeg veldig fornøyd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (8 minutter siden):

Her skal jeg spare til den nye yaris hybrid. Synes den er fin og hvis den er like god å kjøre som den jeg har, så er jeg veldig fornøyd 

Hvorfor vil du ha en bil som må lades med bensinmotoren? Den lades jo ikke med kabel. Skjønner ikke vitsen der, disse bilene er jo dyre i bruk når de må kjøres på bensin. Har en slektning som har Toyota C-HR og det er ikke mye som skal til av fart før den slår over på bensinmotor, el-motoren går heller ikke lange biten på strøm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Hvorfor vil du ha en bil som må lades med bensinmotoren? Den lades jo ikke med kabel. Skjønner ikke vitsen der, disse bilene er jo dyre i bruk når de må kjøres på bensin. Har en slektning som har Toyota C-HR og det er ikke mye som skal til av fart før den slår over på bensinmotor, el-motoren går heller ikke lange biten på strøm. 

Her jeg bor har jeg ingen mulighet til å lade og jeg har en yaris hybrid nå som jeg er veldig fornøyd med. Den forrige bilen min var også en yaris, men med bensin motor.  Den jeg har nå bruker vesentlig mindre bensin enn den gamle.  En annen ting er at den Toyota butikken jeg tilhører har en sinnsykt god kundebehandling, noe som også teller litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...