Gå til innhold

Har legetime i morgen klokken ett, kan jeg avbestille timen uten å måtte betale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Problemet som jeg skulle oppsøke legen for er ikke plagsomt lenger. Jeg vurderer å avbestille timen. Men det står på nettet der jeg avbestiller at hvis jeg avbestiller under et døgn før timen kan legen likevel fakturere meg. Så kanskje jeg bør gå likevel? Jeg har vært plaget med løs mage men i det siste så har jeg kun hatt løs mage en gang i uken. Jeg tror derfor ikke at dette er noe alvorlig i det hele tatt. Og tenker at det er bortkastede penger. 

Hva ville dere gjort? Avbestillt eller gått på timen uansett? Jeg er bare ikke så lysten på å bruke penger akkurat nå fordi jeg har litt dårlig med penger frem til lønningsdag  :)

Anonymkode: 748a9...fb0

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Problemet som jeg skulle oppsøke legen for er ikke plagsomt lenger. Jeg vurderer å avbestille timen. Men det står på nettet der jeg avbestiller at hvis jeg avbestiller under et døgn før timen kan legen likevel fakturere meg. Så kanskje jeg bør gå likevel? Jeg har vært plaget med løs mage men i det siste så har jeg kun hatt løs mage en gang i uken. Jeg tror derfor ikke at dette er noe alvorlig i det hele tatt. Og tenker at det er bortkastede penger. 

Hva ville dere gjort? Avbestillt eller gått på timen uansett? Jeg er bare ikke så lysten på å bruke penger akkurat nå fordi jeg har litt dårlig med penger frem til lønningsdag  :)

Anonymkode: 748a9...fb0

Om timen er i morgen kl. 13, du ikke lenger har behov for timen, og det er en frist for å avbestille uten betaling 24 timer før, gir vel løsningen seg selv: Du avbestiller så snart som mulig. Er vel ingen vits i å dra til legen med et ikke-problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...