Gå til innhold

Sports bh til jogging

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg brukte Cadall high impact. Det er en type som gir høy støtte og er veldig bra. Men Pierre Robert sine er bra de også, til en litt billigere penge. Skviste brystene mine flate så de ikke hoppet noe særlig. 

Jeg kjøper mine på hm

Anonymkode: e60ce...151

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker dere med medium eller høy støtte? 

Anonymkode: e60ce...151

Kommer jo helt an på hvor store bryster du har. :) Jeg sverger til Shock absorber, den holder sakene på plass for meg, men jeg har store bryster og trenger høy støtte.

Annonse

knas skrev (1 time siden):

Jeg liker Shock absorber. Problemet mitt er at jeg finner den ikke lenger i fysisk butikk her jeg bor og det er vanskelig å bestille rett størrelse på nett. Kunne trengt enn ny nå og har vasket vekk størrelsen etter hundre vask. 🤔

Ellos har dem og flere andre, men du har rett i det med størrelsen, jeg er også usikker på hvilken størrelse min er, men klarer så vidt å tyde det enn så lenge.

påskelilje
hattifnattus skrev (14 timer siden):

Jeg aner ikke om det er medium eller høy støtte, men jeg kjøper mine hos Change og da sitter de limt til brystet. Har ikke så store da, en liten håndfull så det er ikke all verden som skal holdes på plass.

Jeg kjøpte en på Change i fjor, og den er veldig god, ja!

påskelilje
knas skrev (3 minutter siden):

Kanskje jeg skulle prøve Change. 

Hvis du gjør det, husk at de har helt andre størrelser enn de fleste andre. Så hvis du kjøper på nett, må du bruke deres målesystem.

Og hvis du kjøper vanlige BH'er med bøyler, så må disse håndvaskes, det holder ikke med maskinvask i pose og 30 grader. Jeg klaget nylig på 3 jeg hadde kjøpt de siste 2-3 årene, bøylen hadde gnagd hull på stoffet. Hadde vasket dem i maskin. Fikk 1 ny, de to andre måtte jeg beholde. De har jeg levert inn til reparasjon nå, så jeg skal jammen meg ha dem lenger, for de sitter godt altså, og er veldig fine! Sports-BH'en har jeg vasket i maskin, den har jo ikke bøyler.

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Hvis du gjør det, husk at de har helt andre størrelser enn de fleste andre. Så hvis du kjøper på nett, må du bruke deres målesystem.

Og hvis du kjøper vanlige BH'er med bøyler, så må disse håndvaskes, det holder ikke med maskinvask i pose og 30 grader. Jeg klaget nylig på 3 jeg hadde kjøpt de siste 2-3 årene, bøylen hadde gnagd hull på stoffet. Hadde vasket dem i maskin. Fikk 1 ny, de to andre måtte jeg beholde. De har jeg levert inn til reparasjon nå, så jeg skal jammen meg ha dem lenger, for de sitter godt altså, og er veldig fine! Sports-BH'en har jeg vasket i maskin, den har jo ikke bøyler.

Jeg bor like ved en Change-butikk. Tar ikke sjansen på å kjøpe BH-er på nett. Klarer ikke surre meg til å sende noe tilbake som ikke passer, hehe. Så i første omgang kjøper jeg en ny sports-bh der. Så kan jeg de etter en Shock Absorber i Oslo nåe jeg er der. Burde være mulig å finne en butikk som har det der. 

Endret av knas
påskelilje
knas skrev (Akkurat nå):

Jeg bor like ved en Change-butikk. Tar ikke sjansen på å kjøpe BH-er på nett. Klarer ikke surre meg til å sende noe tilbake som ikke passe, hehe. Så i første omgang kjøper jeg en ny sports-bh der. Så kan jeg de etter en Shock Absorber i Oslo nåe jeg er der. Burde være mulig å finne en butikk som har det der. 

Lurt å gå i butikk. Jeg pleier også det. Men kjøpte faktisk BH på nett for første gang, fra Miss Mary of Sweden nå i vinter. De passet, men den ene med knepping foran er jeg ikke så glad i - tenkte det var litt praktisk og greit, men det var knotete 😄 Den andre var helt grei. Men jeg foretrekker å gå i fysisk butikk ja!

hattifnattus
påskelilje skrev (35 minutter siden):

Oi, det har aldri skjedd med mine BH-er der med bøyle i! Skjedde det etter første vask eller har det skjedd gradvis?

Annonse

påskelilje
hattifnattus skrev (4 minutter siden):

Oi, det har aldri skjedd med mine BH-er der med bøyle i! Skjedde det etter første vask eller har det skjedd gradvis?

Det skjedde vel gradvis. Det er bare ca 2 år siden jeg kjøpte BH'er der første gang. Først 2 og så 1 til + den sports-BH'en. Jeg har jo hatt andre BH'er i årevi, og vakset dem i pose i maskin, så jeg var helt sikker på at de ville beklage og gi meg nye da jeg kommed dem. Men, neida, siden jeg ikke hadde vasket dem for hånd, så kunne de ikke gi meg nye/pengene tilbake. Da jeg ble litt morsk, gav de etter for den ene/den nyeste.

hattifnattus
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Det skjedde vel gradvis. Det er bare ca 2 år siden jeg kjøpte BH'er der første gang. Først 2 og så 1 til + den sports-BH'en. Jeg har jo hatt andre BH'er i årevi, og vakset dem i pose i maskin, så jeg var helt sikker på at de ville beklage og gi meg nye da jeg kommed dem. Men, neida, siden jeg ikke hadde vasket dem for hånd, så kunne de ikke gi meg nye/pengene tilbake. Da jeg ble litt morsk, gav de etter for den ene/den nyeste.

Ai. Jeg har heldigvis ikke opplevd det, kanskje jeg bare har hatt flaks 😱 Jeg har slengt mine i pose og et håndvaskeprogram(?), men bøylene har heldigvis ikke prøvd å gnage seg ut. 

Fryktelig irriterende for BH-er til den prisen der bør jo tåle litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...