Gå til innhold

Samme admin her ?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Du er admin på flere forum ? 

Det første spørsmålet mitt er : syns det tabu å ha intelligens over gjennomsnitt hos på deres debattsider? 

Er  de eldste brukere forbudt å si mot, og hvorfor? Er de underlagt underlagt eget lovverk? 

Hvorfor er noen uønsket på deres sider? Er det fordi klientell  ikke kan svare for seg eller fordi dere undervurderer dem?

dette forumet før vel motbevise fordommer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At dere ikke ser at det er de tre brukerne som styrer alt på to forum. Det bare godtar dere fordi  dere er redde konsekvenser? 

En lege , to psykologer og jeg er nå blitt utestengt  fra ulike forum  fordi narsissister styrer dere. 

Greit.  

Psylkt.

Nå går det ikke lenger. Det gjør faktisk ikke det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

At dere ikke ser at det er de tre brukerne som styrer alt på to forum. Det bare godtar dere fordi  dere er redde konsekvenser? 

En lege , to psykologer og jeg er nå blitt utestengt  fra ulike forum  fordi narsissister styrer dere. 

Greit.  

Psylkt.

Nå går det ikke lenger. Det gjør faktisk ikke det. 

 

Hvilke tre brukere? Har du sagt A synes jeg du skal si B også...

Anonymkode: 9e721...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (8 minutter siden):

At dere ikke ser at det er de tre brukerne som styrer alt på to forum. Det bare godtar dere fordi  dere er redde konsekvenser? 

En lege , to psykologer og jeg er nå blitt utestengt  fra ulike forum  fordi narsissister styrer dere. 

Greit.  

Psylkt.

Nå går det ikke lenger. Det gjør faktisk ikke det. 

 

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilke tre brukere? Har du sagt A synes jeg du skal si B også...

Anonymkode: 9e721...1d1

Jeg blir så jævli provosert. Folk går på deg fordi de er usikre, har dårlig selvbilde og sliter. 

Ikke som her inne. Her har alle sitt, og jeg forventer ikke noen ting. Og det er greit. Folk kan mislike meg både her og der, noe vi alle opplever. Det er til å leve med. 

Men fyfaem så lei jeg er de som styrer andre forum. For en forbanna gjeng. Og Admin er helt under hælen på dem.  De kjenner hverandre, og det vet jeg. 

Sjukt opplegg. Så lenge de bruker det til å utestenge folk. Og alle vet jo at de på forum ikke ser poenget med å gå videre med det. 

Maktmisbruk delux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Hæ? 

Ja

 Jeg tror ikke du forstår. Du er alltid bare snill og god. Du er ingen opprører 🙂 og det er helt ok. Og ganske trygt og fint at slike som deg fins. 

Men vi er noen som får mot strømmen. Det tåler de fleste godt, men noen tåler det ikke. Det er ganske drøye hva folk får seg til å si mot dem de tror er overlegne dem i iq.

Å sparke oppover et ikke bare akseptert , men de som reagerer på det blir også straffet 

Et gammeldags norsk ord for det er hårreisende  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (30 minutter siden):

At dere ikke ser at det er de tre brukerne som styrer alt på to forum. Det bare godtar dere fordi  dere er redde konsekvenser? 

En lege , to psykologer og jeg er nå blitt utestengt  fra ulike forum  fordi narsissister styrer dere. 

Greit.  

Psylkt.

Nå går det ikke lenger. Det gjør faktisk ikke det. 

 

Hva slags forum er det du snakker om? Og hvem er blitt utestengt hvor? Og hvem er så mye mer intelligente enn andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (5 minutter siden):

Hva slags forum er det du snakker om? Og hvem er blitt utestengt hvor? Og hvem er så mye mer intelligente enn andre? 

Glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Glem det.

Har du blitt utestengt fra dib?

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Du er admin på flere forum ? 

Det første spørsmålet mitt er : syns det tabu å ha intelligens over gjennomsnitt hos på deres debattsider? 

Er  de eldste brukere forbudt å si mot, og hvorfor? Er de underlagt underlagt eget lovverk? 

Hvorfor er noen uønsket på deres sider? Er det fordi klientell  ikke kan svare for seg eller fordi dere undervurderer dem?

dette forumet før vel motbevise fordommer

 

Det er samme admin btw. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Går det bra med deg? Forstår ikke hva du snakker om... 

Anonymkode: c4d78...e31

Det går selvfølgelig ikke bra med meg , det sier seg selv ut fra hva jeg skriver her. Jeg blir drit forbanna fordi tre personer styrer admin og hva som aksepteres og ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det går selvfølgelig ikke bra med meg , det sier seg selv ut fra hva jeg skriver her. Jeg blir drit forbanna fordi tre personer styrer admin og hva som aksepteres og ikke. 

Admin er nøytral 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du blitt utestengt fra dib?

Anonymkode: 55aaf...0ac

Dib? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Admin er nøytral 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Ja haha. Nei. Glem det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja haha. Nei. Glem det. 

Jo hun er det. Det har jeg spurt om før. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Det går selvfølgelig ikke bra med meg , det sier seg selv ut fra hva jeg skriver her. Jeg blir drit forbanna fordi tre personer styrer admin og hva som aksepteres og ikke. 

Hvem er det som styrer her da? 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er det som styrer her da? 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Jeg tror ingen  styrer her. Folk er litt mer oppegående her, selv om det blir mye rart her også iblant. Men her når man fram med ting, som regel.

Jeg vet ikke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ingen  styrer her. Folk er litt mer oppegående her, selv om det blir mye rart her også iblant. Men her når man fram med ting, som regel.

Jeg vet ikke

 

Du er frustrert og sint forstår vi. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ingen  styrer her. Folk er litt mer oppegående her, selv om det blir mye rart her også iblant. Men her når man fram med ting, som regel.

Jeg vet ikke

 

Det er helt umulig å forstå hva du vil frem til ? Er du forbannet for noe som skjer på et annet forum ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...