Gå til innhold

Samme admin her ?


Kashmir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er frustrert og sint forstår vi. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Ja det er jeg

 Jeg har vondt for å takle urettferdighet.

Jeg blir hakka på så jævli mye uten  at jeg har vært frekk mot en eneste sjel . Kun fordi de føler seg mindreverdig pga egen  dumhet . Jeg hoverer ikke heller , men fordi de oppfører seg som herk, blir de enda mer forbanna. Greit nok. Men at Admin faktisk er under hælen deres er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja det er jeg

 Jeg har vondt for å takle urettferdighet.

Jeg blir hakka på så jævli mye uten  at jeg har vært frekk mot en eneste sjel . Kun fordi de føler seg mindreverdig pga egen  dumhet . Jeg hoverer ikke heller , men fordi de oppfører seg som herk, blir de enda mer forbanna. Greit nok. Men at Admin faktisk er under hælen deres er ikke akseptabelt.

Skjønner. Men ingen her vet hvor du har blitt utestengt eller hvilket forumet du snakker om. Jeg tror bare admin er på alle forumene av egnont eller hvordan det skrives. Ps: jeg har også vært utestengt. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Det er helt umulig å forstå hva du vil frem til ? Er du forbannet for noe som skjer på et annet forum ? 

Ja. Det er det jeg er forbanna på. Ingen her. Ikke i det hele tatt 🙂 jeg skjønner at jeg ikke er så godt likt her også blant noen

 Det lever jeg hent fint med! Ingen er kokko her i den grad at de går på meg. Så helt ok. Jeg trenger ikke å bli likt. Jeg forventer bare å bli behandlet rettferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner. Men ingen her vet hvor du har blitt utestengt eller hvilket forumet du snakker om. Jeg tror bare admin er på alle forumene av egnont eller hvordan det skrives. Ps: jeg har også vært utestengt. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Admin er drit feig. Det er saken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Ja. Det er det jeg er forbanna på. Ingen her. Ikke i det hele tatt 🙂 jeg skjønner at jeg ikke er så godt likt her også blant noen

 Det lever jeg hent fint med! Ingen er kokko her i den grad at de går på meg. Så helt ok. Jeg trenger ikke å bli likt. Jeg forventer bare å bli behandlet rettferdig. 

Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til noe negativt med deg. Det er dumt at du tar så tungt det fremmede mennesker på et forum skriver til deg. De kjenner deg ikke og du behøver ikke å bry deg om det. Det er din relasjon til mennesker i rl som betyr noe. Ikke hva som skjer på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til noe negativt med deg. Det er dumt at du tar så tungt det fremmede mennesker på et forum skriver til deg. De kjenner deg ikke og du behøver ikke å bry deg om det. Det er din relasjon til mennesker i rl som betyr noe. Ikke hva som skjer på nett. 

Takk ❤ jeg vet. Men alt kræsjer litt i hodet mitt nå . Jeg hater urettferdighet. 

Men ikke bry deg om det. Du er på hytta og skal  bare kose deg  der du 🙂 har du måka vekk snøen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Takk ❤ jeg vet. Men alt kræsjer litt i hodet mitt nå . Jeg hater urettferdighet. 

Men ikke bry deg om det. Du er på hytta og skal  bare kose deg  der du 🙂 har du måka vekk snøen? 

Jeg har måket det meste, men ble ikke helt ferdig med terassen fordi jeg ble  sliten i ryggen. Så gikk inn og laget meg en sen middag og landet deretter i sofaen.  Tar resten av terassen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Jeg har måket det meste, men ble ikke helt ferdig med terassen fordi jeg ble  sliten i ryggen. Så gikk inn og laget meg en sen middag og landet deretter i sofaen.  Tar resten av terassen i morgen :)

Å.  Ta resten i morgen . Det er helt greit det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (37 minutter siden):

Admin er drit feig. Det er saken

 

The squeeky wheeld gets the greace😁 å jada 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du blitt utestengt fra dib?

Anonymkode: 55aaf...0ac

Gjetter på Kvinneguiden.

Anonymkode: a47eb...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Ja det er jeg

 Jeg har vondt for å takle urettferdighet.

Jeg blir hakka på så jævli mye uten  at jeg har vært frekk mot en eneste sjel . Kun fordi de føler seg mindreverdig pga egen  dumhet . 

Mens du er klok?

Anonymkode: a47eb...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

The squeeky wheeld gets the greace😁 å jada 

Anonymkode: 55aaf...0ac

The squeaky wheel gets the grease?

Anonymkode: a47eb...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mens du er klok?

Anonymkode: a47eb...692

Det skrev jeg ikke. Men når brukere hele tiden kommer med utsagn som "vis hvor smart du er" "har du rett i alt?" Osv,  så skjønner jeg jo hva greia er. Jeg sier ikke at noen er dumme osv. De føler det tydeligvis selv, og det kan jeg ikke gjøre noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

The squeaky wheel gets the grease?

Anonymkode: a47eb...692

Har du ikke hørt uttrykket før? 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Det skrev jeg ikke. Men når brukere hele tiden kommer med utsagn som "vis hvor smart du er" "har du rett i alt?" Osv,  så skjønner jeg jo hva greia er. Jeg sier ikke at noen er dumme osv. De føler det tydeligvis selv, og det kan jeg ikke gjøre noe med. 

Kan du ikke si hvilket forum du hinter til? Her på dol er det ikke sånn du skriver. Her er det kloke snille (som oftest) mennesker.

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gjetter på Kvinneguiden.

Anonymkode: a47eb...692

Det kan det være men jeg tror ikke det. 

Anonymkode: 55aaf...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det virker ikke som du har det helt greit. Jeg aner ikke hva slags forum du snakker om, men jeg har blitt mye angrepet på dette forumet tidligere. Det var kjipere stemning her. Det gikk så langt at jeg fikk angst hver gang jeg fikk varsel om at AB hadde sitert meg. Det sitter faktisk enda i. Det gjorde vondt for jeg var alltid grei og respektfull mot andre. Det er blitt mye bedre da.

Så jeg vet litt om hvordan det kan føles i hvert fall. 

Det må føles frustrerende hvis en lege og to psykologer har en sånn "sjefsrolle" og med admin som står bak. Men admin her på DOL synes jeg virker veldig nøytral. Det er ikke samme Admin er det det du mener? Her på DOL ryddes det i hvert fall bort enten det er AB eller fagfolkene når Admin mener det er regelbrudd. 

Jeg håper du finner ro i deg selv og at dagen din ikke er ødelagt. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Uff da, det virker ikke som du har det helt greit. Jeg aner ikke hva slags forum du snakker om, men jeg har blitt mye angrepet på dette forumet tidligere. Det var kjipere stemning her. Det gikk så langt at jeg fikk angst hver gang jeg fikk varsel om at AB hadde sitert meg. Det sitter faktisk enda i. Det gjorde vondt for jeg var alltid grei og respektfull mot andre. Det er blitt mye bedre da.

Så jeg vet litt om hvordan det kan føles i hvert fall. 

Det må føles frustrerende hvis en lege og to psykologer har en sånn "sjefsrolle" og med admin som står bak. Men admin her på DOL synes jeg virker veldig nøytral. Det er ikke samme Admin er det det du mener? Her på DOL ryddes det i hvert fall bort enten det er AB eller fagfolkene når Admin mener det er regelbrudd. 

Jeg håper du finner ro i deg selv og at dagen din ikke er ødelagt. :)

Jeg skjønner godt det med å få nerver når folk kommenterer. Har sett du har skrevet det tidligere.

Det går bra 🙂 jeg blir bare eitrende forbanna på at så mange slipper unna med drittoppførsel, at noen brukere skal styre hele showet. Stalker og er skikkelig ufyselige.

Da koker det litt over her når jeg får straff for bagateller. Har roet meg nå da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner godt det med å få nerver når folk kommenterer. Har sett du har skrevet det tidligere.

Det går bra 🙂 jeg blir bare eitrende forbanna på at så mange slipper unna med drittoppførsel, at noen brukere skal styre hele showet. Stalker og er skikkelig ufyselige.

Da koker det litt over her når jeg får straff for bagateller. Har roet meg nå da 🙂

Ja, men det forstår jeg veldig godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er admin på foreldreforumet, doktor online og fitnessbloggen, samt at jeg er overordnet forumansvarlig. 

Det er ikke forskjell på brukere når det gjelder regelbrudd. Utfører man regelbrudd vil det få konsekvenser uansett hvem man er. Men det er veldig sjeldent andre brukere får med seg når det gir en konsekvens for noen. Om man fortsetter med regelbrudd etter at man har fått en advarsel vil det såklart gi strengere straffer da vi har ett regelverk av en grunn og disse godtar man når man lager seg en bruker på de nevnte forumene. Reglene er også forskjellige på de forskjellige forumene. 

Ønsker man ikke følge regelverket som er satt får man evt. vurderer om det er andre forum som er mer passende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...