Gå til innhold

Hvorfor dusjer enkelte ikke før de skal legge seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis man er dypt deprimert og ingenting betyr noe. Hvis man er utslitt etter jobb og kommet hjem til fire unger og sovner på sengekanten til en av ungene, hvis man er uføretrygdet og ingenting venter neste dag. Da kan man faktisk legge seg uten dusj og og noen ganger med klærne på. Personlig har jeg vært igjennom alle disse fasene. Men vanligvis tar jeg av meg klærne om natten, har rent sengetøy og tar en dusj på morgenen. Dusjer om morgenen fordi jeg har langt og tykt hår som trenger lang tid å tørke. 

Anonymkode: eca99...c6c

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er ikke analog et finere ord for samtale? 

Anonymkode: 66611...f8b

Nei, en dialog er en samtale mellom to mennesker. En analog er det ingenting som heter, men en analogi betyr overenstemmelse eller likhet.

AnonymBruker
Lillemus skrev (På 23.3.2023 den 21.04):

Nei, en dialog er en samtale mellom to mennesker. En analog er det ingenting som heter, men en analogi betyr overenstemmelse eller likhet.

Men det er jo nesten det samme. Skjønte du ikke at det var dialog jeg mente?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er jo nesten det samme. Skjønte du ikke at det var dialog jeg mente?

Nei, jeg skjønte ikke hva du mente da det ikke er noe som heter "en analog". Du bruker veldig ofte ord som betyr noe helt annet enn det du mener å si og det kan virke svært forvirrende.

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg skjønte ikke hva du mente da det ikke er noe som heter "en analog". Du bruker veldig ofte ord som betyr noe helt annet enn det du mener å si og det kan virke svært forvirrende.

Ja. Jeg vil være like smart som dere. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Hvordan er det og være 54 år? Føler du deg veldig gammel? 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja. Jeg vil være like smart som dere. 

Det virker svært lite smart å bruke ord man ikke kjenner betydningen av og ender med å bruke dem feil...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan er det og være 54 år? Føler du deg veldig gammel? 

Det er helt fint og jeg føler meg på ingen måte gammel. :) I hodet er man mange aldre på en gang - noen ganger er jeg 75, andre ganger 54, så kan jeg være 32, nyforelsket som en 15-åring eller jeg kan være like barnslig som en 7-åring når jeg løper gjennom gult løv som har falt ned på bakken om høsten. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...