Gå til innhold

Nordmenn blir et urfolk snart, er det bra eller dumt synes du?

Er det bra at nordmenn blir et urfolk ?  

5 stemmer

1. 1. Er det bra at nordmenn blir et urfolk ?

• Ja!
      2
    • Nei!
      2
    • Vet Ikke
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 timer siden):

Det er forskjell på tankesettet til de som innvandrer til Norge og deres barn og barnebarn. De blir naturlig nok mer integrert og vokser opp med like mye (om ikke mer) norsk kultur og tankegods som det lander de kommer fra.

Annen generasjons muslimske innvandrere er faktisk mer religiøse enn sine foreldre. 

Anonymkode: 47ccd...c06

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Men Sverige er ikke Norge. Vær litt konkret?  

Godt at du innrømmer det har gått til helvete i visse områder i Sverige da. De ligger en 10-15 år foran Norge. Bare vent noen år. Allerede nå ser vi har det går feil vei med den kraftige økningen i ran, knivbruk, skyting og bilbranner i Oslo (nei, det er ikke etniske nordmenn som står bak dette). For ikke å snakke om den voldskulturen på skoler på østkanten (eksplosiv økning i voldshendeler i osloskolen melder Dagsavisen).

Og hvorfor svarte du ikke på spørsmålet om samisk kultur? Er samisk kultur mer verdt å ta vare på enn norsk? Finnes det etniske samer og etniske nordmenn?

Anonymkode: 4e0f3...21d

Annonse

Everybody skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er disse innvandrerne mer tilbøyelig for å bedrive ran, knivbruk, skyting og bilbranner? I tillegg til voldskultur på østkanten? Hvorfor bedriver ikke nordmenn slike handlinger?

Eh. Hallo. Vet du om Vikingkulturen? Det mest norske av alt som vi lett identifiserer oss med? Det tror jeg det var mye av både ran, kniver og branner asså. Pluss pluss for å si det sånn. 

Vi er ikke et hår bedre enn noen. Det er så mye som skjer bak husets fire vegger. Det VET du. Men vi holder bare alt mer skjult. Kun det 🙂

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Eh. Hallo. Vet du om Vikingkulturen? Det mest norske av alt som vi lett identifiserer oss med? Det tror jeg det var mye av både ran, kniver og branner asså. Pluss pluss for å si det sånn. 

Vi er ikke et hår bedre enn noen. Det er så mye som skjer bak husets fire vegger. Det VET du. Men vi holder bare alt mer skjult. Kun det 🙂

Kulturrelativisme på sitt dummeste dette her.

For meg som bor der jeg bor, så er disse trådene så rare. Jeg skjønner ikke for alt er liksom så veldig feil. Alt faktisk. 

Akkurat som om folk spekulerer i om det er liv på Mars.

Sånn føles  det for meg asså 🙂

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ikke still spørsmål når du får spørsmål. Da bør du komme med svar. 

Den setningen var så enkelt å forstå at alle med IQ > 70 burde forstå den.

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Jeg har to norske naboer, og resten her i bygården er fra andre land. På hele denne siden av byen er det flest med innvandrerbakgrunn, og nabobygget er moske.  Så jeg vet godt at de er i flertall noen steder, som her. Jeg ser bare ikke problemet? Hva er du egentlig bekymret for? 

Det at du ikke ser problemet er meget bekymringsverdig. 

Anonymkode: c5946...c58

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...