Gå til innhold

Joggebukse som må dras over navlen for å bli fin i rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bestilte en ny joggebukse, men de alle har så høyt liv. Ville du beholdt eller ikke? Vet ikke om det blir ubehagelig når den er så høyt? 

Anonymkode: 2ad6f...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vant med høyt liv så ja. Men er jo ikke pga å få fin rumpe. Derimot liker jeg midjen bedre og jeg putter genser inni buksa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bestilte en ny joggebukse, men de alle har så høyt liv. Ville du beholdt eller ikke? Vet ikke om det blir ubehagelig når den er så høyt? 

Anonymkode: 2ad6f...4f9

Joggebukse som i sånn typisk gråmelert, litt tykk bomull? Sitter de fint over rumpa på noen? Jeg foretrekker definitivt høyt liv på bukser og med slike joggebukser bryr jeg meg ikke om hvordan rumpa ser ut, jeg går ikke ut i en slik uansett. :) Men jeg er alt for gammel til det, ungjentene er jo fine uansett hva de har på seg omtrent så du er sikkert flott i den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker lavt liv. Ingenting som strammer over magen, så lavt liv er best sånn vanligvis. Men så fikk jeg en treningsbukse med høyt liv, og tilogmed tykk strikk i midjen. Den er blitt favorittbuksa mi hjemme og hvis jeg må på butikken her. Helt nydelig å ha på seg, men det handler nok om stoff og passform. Så du bør kanskje beholde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 16.11):

Bestilte en ny joggebukse, men de alle har så høyt liv. Ville du beholdt eller ikke? Vet ikke om det blir ubehagelig når den er så høyt? 

Anonymkode: 2ad6f...4f9

Dette kan da ikke dol si noe om, vi kjenner da hverken hvordan buksa, rumpa eller resten av damen ser ut 😀

Jeg for min del beholder ikke klær jeg ikke liker, i motsetning til Lillemus bryr jeg meg om hva jeg har på meg hjemme også😊

En ekstra kommentar til deg @Lillemus, selvfølgelig kan rumper se skikkelig bra ut i jobbebukser, det kommer bare litt an på buksa og mye an på rumpa det ;)

Må også si meg uenig i at ungjentene er fine uansett hva de har på seg. På en helt gjennomsnittlig dag i byen vi begge ferdes i kan man lett få inntrykk av at damene på vår alder er langt bedre enn de unge jentene på å ta vare på kroppen, og jeg syns ikke at de - eh - romslige av ungjentene som tusler rundt i offentligheten i tights ser spesielt bra ut 😛 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...