stjernestøv Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Klør på kroppen og leste det var en bivirkning av brintellix, vil det gå over? Det er den eneste bivirkningen jeg har nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 2. april 2023 Forfatter Del Skrevet 2. april 2023 Er det noe farlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 2. april 2023 Forfatter Del Skrevet 2. april 2023 Det er jo irriterende da siden motivasjonen til å ta medisiner er der nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 2. april 2023 Forfatter Del Skrevet 2. april 2023 Er dette grunn til å slutte eller må jeg bare se om det går over? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 stjernestøv skrev (1 minutt siden): Er dette grunn til å slutte eller må jeg bare se om det går over? Se det an - det meste går jo over:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 2. april 2023 Forfatter Del Skrevet 2. april 2023 frosken skrev (17 minutter siden): Se det an - det meste går jo over:-) Ok takk for det,håper jo det går over 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.