Gå til innhold

blåmerke i ansiktet (pannen over høyre øyet) og i tinningen


axis54

Anbefalte innlegg

Hei, min kone fikk et blåmerke i tinningen og et lite over høyre øyet. Fargen er gul/grønn, og ser ut som en som har slått seg. Hun klaget over hodepine for noen timer siden som etter hvert ga seg, men så oppdaget  jeg et blå/grønn merke i tinningen på ca 2x3 cm. Hun sier at hun ikke har slått seg mot noe som hun vet om. Lurer på hvis blodkar sprenges, om det vises på den måten som ovenfor nevnt? Er bekymret med hva det kan være, og har bedt henne å oppsøke lege, men hun vil ikke siden hodepinen er borte og hun selv mener at det bare er noen sprengte blodkar.

Mvh

Axis54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hun slått seg i tinningen og fått slikt merke ville hun husket det. Det gjør jo sykt vondt å slå seg der.

Jeg vet ikke hva dette kan være, me  her tror jeg faktisk at jeg hadde ringt legevakta og forklart ang hodepinen forut for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...